AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Jeg var på kurs for noen mnd siden. Innenfor håndball. En ung profilert håndballspiller var kurslederen min. Det er 11 år i mellom oss. Jeg er gammel, han er ung. Sånn ca 21. Vi kom særdeles godt overens, han var ingen typisk unggutt, men moden, oppegående og ansvarsfull. Noen av håndballelevene mine fniste og spurte når bryllupet skulle stå. Jeg sendte dem "sinnablikket" mitt og ba dem skjerpe seg. Han lo, og sa at det kom til å bli neste sommer, og at de alle var inviterte. Vel, kurset ble avsluttet, vi dro hver til vårt. Ca 2 uker etter dette, så fikk jeg en venneforespørsel på facebook. Fra denne gutten. Jeg godtar etterhvert, og vi snakker sammen om vær og vind et par ganger. Det blir ferie. Jeg er ikke på nett på en mnd ca. For en uke siden begynner han å chatte igjen. Vi småtuller litt med hverdagslige ting, det er utrolig lett å snakke med han. Han småflørter og jeg sier konsekvent at han heller bør kikke på min lillesøster. Forutenom flørtingen, så har vi mange like interesser og tenker mye likt. Til tross for aldersforskjellen. I går sier han til meg at alder kun er et tall, at jeg heller bør tenke på hvordan mennesker passer sammen mentalt, i stedet for å henge meg opp i det matematiske begrepet innenfor forhold mellom to mennesker. Jeg lar meg sjarmere, jeg innrømmer det. På en skala fra en til ti, hvor ille er denne aldersforskjellen? Anonym poster: 04b255295796b72e546d8e16f683405b
Gjest Elissima Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Så koselig da! Hvis du virkelig liker han, hvorfor ikke? Jeg er selv 30 og min kjæreste er 22. Han er veldig voksen for alderen og vi er veldig like. Så alder trenger ikke ha noe å si. Prøv å bli bedre kjent med denne gutten, hva er han ute etter? Hva kunne du selv tenke deg? 13
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Du spør vanskelig. Jeg er egentlig et sted i livet hvor jeg ikke hadde planlagt noe som helst som innvolverte gutter. Tenkte å bruke tid på meg selv og barna, uten forstyrrende elementer. Misforstå meg rett. Så kommer denne lille tingen inn, og ødelegger balansen jeg har. Han er ufyselig kjekk også. Han kikket meg inn i øynene et par ganger på kurset, og smilte sukkersøtt, og jeg ble helt kald innvendig. Og ikke minst sprutrød. :D Det som gjør han så kjekk er egentlig at han ikke er klar over det selv, han er litt sjenert, drar ikke ut på byen, osv.. Jeg syns det er uendelig søtt.. Liker de guttene best, de som faktisk ser seg i speilet og ikke innser sitt eget potensiale i utseende. Nå babler jeg bare.. For å svare på spørsmålet ditt.. Jeg vet ikke hva jeg er ute etter. Kanskje bare ta tiden til hjelp og se hva det ender opp med?? Anonym poster: 5f674a8ca7447f95f4edb49fc99246c3
Gjest Vampen Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Hehe, det siste innlegget tyder ihvertfall på at du muligens er en smule betatt. Så du hadde planlagt noe annet. Og så da? Ofte er de tingene som kommer når man minst venter det, de beste. Ikke overtenk. Er kjemien der, så er alder bare tall. Og at du ikke lukker døra, betyr ikke at du må bestemme deg for hva det skal bli. Ta tiden til hjelp, se hva som skjer og følg magefølelsen. Livet er for kort til å avvise muligheter til noe som kan være bra. Lykke til! 5
Steinar40 Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Forutsatt at denne 21 år gamle fyren virkelig er moden, oppegående og ansvarsfull - altså at dette ikke bare er noe som du har klart å innbille deg selv - så er aldersforskjellen mellom 21 og 32 sånn ca 5 på en skala fra 1 - 10.
Gjest test123 Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 LOL trodde først at han var 10 og du 21. 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 LOL trodde først at han var 10 og du 21. Denne var ikke ment til deg test123, trykket litt feil ... Vel, det er mange menn på 30 som er sammen med smårips på 20, så hvorfor kan ikke damene velge yngre? Når han er 30, er jo du 40, så dere vil faktisk komme nærmere hverandre med årene. Og om du ser veldig ung ut av deg, så er det ingen som vil reagere. Selv er jeg ung dame på 31 år, og det skjer innimellom at unge gutter på rundt 20 legger merke til meg, fordi de tror jeg er på deres alder Men det jeg er veldig, veldig redd for er at du skal bli utnyttet, at han bare sjekker deg opp for å utnytte deg, slik at han skal skryte til kameratene. Det er iallfall jeg selv redd for, så jeg har aldri turt å gå inn i et forhold med en mye yngre ung mann. Så pass deg for å bli såret, iallfall! Anonym poster: 06aabe6568f5450c333b983051ca80d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Tuddeli tiddeli.. Han er virkelig skjønn altså. Nå er de på reise, skal ha treningskamp. Han sendte meg melding i går og lurte på hva jeg gjorde. Jeg sa at jeg stekte kjøttkaker. Han sa at det hadde smakt nå. Jeg sa at jeg skulle lage til han neste gang han var i nærheten, og da sa han at han bare ville ombooke flybilletten og kommer å være hos meg nå. Det er litt søtt? Er det ikke? Selv om han er bitteliten. :hjertehjertehjertesmily: Anonym poster: 5f674a8ca7447f95f4edb49fc99246c3 1
Steinar40 Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Har nok lirt av meg mye pissprat jeg også hehe Har forsåvidt ment det også 3
Krakonosj Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 (endret) På en skala fra en til ti, hvor ille er denne aldersforskjellen? Hold kjeft og drit i hva alle andre mener, gjør hva du vil og lykke til med det. Ferdig med den saken. Endret 29. august 2012 av Krakonosj 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Jeg synes du skal satse på dette! Det vil alltids være noen som reagerer på alderen, men det synes jeg ikke man skal bry seg noe om, med mindre det gjelder en jente på 14 som har funnet seg en gutt/mann over 25. Anonym poster: e857732acc5de7242b1620b9f4209f7e
Slimda Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Han er interessert, du er interessert, og alderen er bare et tall. Verdt er forsøk. Det verste som skjer, er at det ikke fungerer. 1
Steinar40 Skrevet 30. august 2012 #13 Skrevet 30. august 2012 hehe Ganske morsomt at folk tror at alderen bare er et tall. Regner med at dette dreier seg om unge mennesker, og for dem er forsåvidt alderen fortsatt bare et tall. Men bare vent til dere passerer 35 år. Da er ikke alderen bare et tall lenger; det kan jeg garantere hehe 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. august 2012 #14 Skrevet 30. august 2012 Tuddeli tiddeli.. Han er virkelig skjønn altså. Nå er de på reise, skal ha treningskamp. Han sendte meg melding i går og lurte på hva jeg gjorde. Jeg sa at jeg stekte kjøttkaker. Han sa at det hadde smakt nå. Jeg sa at jeg skulle lage til han neste gang han var i nærheten, og da sa han at han bare ville ombooke flybilletten og kommer å være hos meg nå. Det er litt søtt? Er det ikke? Selv om han er bitteliten. :hjertehjertehjertesmily: Anonym poster: 5f674a8ca7447f95f4edb49fc99246c3 Nåååt
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #15 Skrevet 20. september 2012 Jeg begynner å nærme meg betatt... Og nå planlegger vi sydentur sammen. Hjelpes.. Anonym poster: 53ed389e694480999fe644de4225454d 3
solch Skrevet 20. september 2012 #16 Skrevet 20. september 2012 naaaw. Søteste jeg har lest på lenge. 2
momo Skrevet 21. september 2012 #17 Skrevet 21. september 2012 Synes ikke den aldersforskjellen har mye å si. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #20 Skrevet 21. september 2012 Jah, her skjer det ting. Vi har bestilt sydentur sammen nyttårshelgen. Jeg skjønner ikke helt hva jeg har begitt meg ut på, men jeg tenkte hvorfor ikke. Ungene er hos sin far, og jeg kan like gjerne dra til varmere strøk i stedet for å ta en fyllefest med venner eller evnt sitte alene.. Har jeg sagt at jeg har truffet han KUN en gang før?? En hel helg da, men alikevel. Vi skal treffes om 3 uker også, og være sammen den helgen. Og er enige om at om det blir full kræsj, så reiser vi uansett på ferie sammen som venner. Jeg er overgitt over meg selv, og tør selvsagt ikke fortelle noen i hele verden om dette, forutenom dere. Som anonym. Jeg tør ikke tenke på hva venner og familie ville sagt om de viste dette. Både alderen til gutten, og det faktum at jeg reiser utenlands med en jeg kun har vært med en gang før. Huttemegtu.. Anonym poster: 53ed389e694480999fe644de4225454d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå