Gå til innhold

Jeg slo opp med typen, men ANGRER! :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at typen min og jeg kranglet mye i de siste månedene, men det har vært om ubetydelige ting, ting som egentlig ikke spiller noe rolle.

Begge er veldig sta og har brå temperament skjønner dere...

Da for en utrolig dum grunn begynte jeg å kjefte på typen fordi han ikke hadde kastet skittentøyet hans i skittentøys dunken så sa han beklager, men jeg ville ikke godta det og begynte å bitche videre, så ble han fyret opp og vi havnet igjen i en krangel for ingenting, det var liksom normalt for oss, men alltid etter 5 minutter så går det over, og vi sier unnskyld og klemmer hverandre...

Det høres kanskje rart ut, men jeg elsker han over alt på jord, og han har sagt det samme til meg, for noen måneder siden etter vi kranglet så prøvde en fyr jeg kjenner å "hooke opp" med meg. Det likte typen dårlig og stakk ned til han fyren dagen senere og det ble bråk... jeg ble seriøst redd for at han skulle i fengsel.

Det er kanskje noe som beviser at han elsker meg høyt også eller hva??

Men denne gangen så har det gått en hel dag og han har ikke ringt eller tatt imot telefonen..

Jeg har ringt flere ganger og er redd for at han skal to at vi slo opp for ordentlig.

Fordi han sa før han smelte med døra, jeg gidder ikke se deg mer, så tok han laptoppen sin og et par skift og stakk ut.

Jeg er så redd fordi jeg elsker han og angrer på at jeg sa "jeg ikke gidder å være sammen med deg heller."

Anonym poster: d6f51a1707513e61a07fecaef7b39975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare si at jeg ikke forstår at folk som bare krangler gidder å være i sammen.

Mye krangling betyr nemlig at man ikke passer i sammen i hverdagene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...