Gå til innhold

HASTER! Sove eller ikke sove?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet skal jeg opp om 2,5 time, altså klokken 6. Dette fordi jeg klokken 8 skal på forbikjøring(blir borte hele dagen og skal kjøre et godt stykke selv). I og med at jeg er våken nå, ser jeg for meg at jeg kommer til å bli DØDSTRØTT i hele dag. Håper også derfor at jeg kan være blant de første som skal kjøre, da vi er 3-4 kjøreelever som skal dele på kjøringen.

Jeg vet jeg skulle ha sovet, men jeg har forferdelig mye å tenke på om dagen, og har derfor vært helt lys våken med tusen tanker i hodet. Nå derimot kunne jeg ha sovnet på sekundet, men vet at jeg kommer til å "dø" av trøtthet når jeg våkner opp etter et par timer.

SÅ, skal jeg rett og slett få meg et par timer søvn, eller bør jeg døgne og drikke masse kaffe?

Tusen hjertelig takk på forhånd!

Anonym poster: 76b58bf3f8cbacc0c8b282a32644dea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir hardt å stå opp, men få deg et par timer søvn. Hjernen av godt av en omstart.

Anonym poster: df8acae7e359d26c2e114200401d856f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da hører jeg på dere. :) God natt! :fnise: TS

Anonym poster: c7a910b51fa36862c3448d732b684c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt råd:legg deg å sove! sett på mange alarmer på tlf (jeg pleier ikke alltid å høre de når jeg er så trøtt,så jeg lar den ringe hvert 2 minutt til jeg våkner).

Anonym poster: 9b1fcf51cb0c07e69c5dee30d1979b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjort. Prøvd å sove 2 timer, for så å stå opp. Lykke til, for jeg våkner ikke av at vekkeklokkene ringer i timesvis da. Ikke sjans i havet . Men sov du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...