Gå til innhold

cougars - myte eller fakta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

stemmer det at menn liker eldre kvinner, såkalte cougars, eller hører det mer til sjeldenhetene tror dere?

Anonym poster: 24da8d60af67588ded57da5b676e4fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått inntrykk av at det ikke er så sjeldent... He he :-)

• Liker 6
Skrevet

Det er en del yngre menn som drømmer om eldre kvinner. Det kommer jo litt an på alderen hans. Det er ganske normalt at f.eks en mann på 20 drømmer om ei på 40, men om en mann på 40 drømmer om ei på 60 er vanlig er jeg usikker på.

Gjest test123
Skrevet

stemmer det at menn liker eldre kvinner, såkalte cougars

trodde det var omvendt at cougsr var en eldre kvinne som likte menn på rundt 20.

• Liker 5
Skrevet

stemmer det at menn liker eldre kvinner, såkalte cougars

trodde det var omvendt at cougsr var en eldre kvinne som likte menn på rundt 20.

Ja, en cougar brukes i engelsk slang om en kvinne som går etter menn som er betraktelig yngre enn seg selv. Egentlig betyr ordet fjelløve eller puma.

Skrevet

Merkelig nok er det helt andre dyrenavn som blir brukt, om mannen er den eldre part. :(

Anonym poster: 7747a6480ea8c5d81db25bd7c6f34b62

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

Kvinner over 70 år som liker yngre fyrer er snøløver.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært på mange utesteder men jeg har til gode å se eldre kvinner gå etter yngre gutter :gjeiper:

Anonym poster: c4696b1e851b11c37677c79676afc6dc

Skrevet (endret)

Jeg tror at de drar gjensidig nytte av hverandre. Uten den ene partens aksept, forsvinner den andre partens muligheter på de dyriske områder, med så ymse aldre innblandet.

...men fenomenet er såvisst et faktum over hele verden

og kommer neppe til å gå av moten i løpet av de aller første tusen år.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har vært på mange utesteder men jeg har til gode å se eldre kvinner gå etter yngre gutter :gjeiper:

Vel, men det at man ikke har sett det med egne øyne, er ikke det samme som at det ikke skjer. :lol:

Dog er det vanligere at eldre menn renner rundt etter yngre damer.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje eldre, erfarne kvinner kaster lassoen litt mere raffinert? ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

Lasso rundt Fru Luna.
Skrevet

Nei

Personlig erfaring: Jeg var på vei inn til byen, og en dame som så ut som hun var godt over 40 spurte meg hvor gammel jeg var. Jeg svarte 22. Så sa hun: "Å ja, det er akkurat den alderen jeg liker på menn høhøhø".

Skrevet

Jeg tror at de drar gjensidig nytte av hverandre. Uten den ene partens aksept, forsvinner den andre partens muligheter på de dyriske områder, med så ymse aldre innblandet.

...men fenomenet er såvisst et faktum over hele verden

og kommer neppe til å gå av moten i løpet av de aller første tusen år.

Fun facts about cougars:

Profeten Muhammed var i sin tid noe av en gigolo, og hadde et forhold til en eldre, rik kvinne. Så det er nok temmelig universelt. Selv ble han jo også begeistra for lammekjøtt på sine eldre dager.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Fun facts about cougars:

Profeten Muhammed var i sin tid noe av en gigolo, og hadde et forhold til en eldre, rik kvinne. Så det er nok temmelig universelt. Selv ble han jo også begeistra for lammekjøtt på sine eldre dager.

Noe småpiker for svi for den dag i dag.

Skrevet

Noe småpiker for svi for den dag i dag.

De satt nå opp giftealderen i Iran i 2004 i det minste. Til 15år.

Før 2004 var den... 9.

• Liker 1
Skrevet

stemmer det at menn liker eldre kvinner, såkalte cougars, eller hører det mer til sjeldenhetene tror dere?

Anonym poster: 24da8d60af67588ded57da5b676e4fd1

Veldig mange unge menn fra 16 og oppover vil mer en gjerne feie over, eventuelt bli feid over av, kvinner 10 til 30 år eldre en seg.

• Liker 1
Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Tror 'cougar' beskriver en adferd (der mannen blir nedlagt), ikke nødvendigvis aldersforskjell.

Veldig mange unge menn fra 16 og oppover vil mer en gjerne feie over, eventuelt bli feid over av, kvinner 10 til 30 år eldre en seg.

mhm :tanpuss::goodbye:

:sjenert:

Endret av Vanemagi
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing og personspekulasjoner.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Tråden ryddet for avsporing og personspekulasjoner.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

Strengt tatt begynner vel den avsporingen alt ved Mann42 som sprer fordommer og hat mot minoriteter. Frem til og med Lutetium 71 sitt innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...