Lilliani Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Sikkert årets dummeste spørmål, men kan man bli påvirket av hasjrøyken om man sitter i samme rom som en som røyker, og mer eller mindre puster inn samme røyken? Livredd
Lilliani Skrevet 27. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2012 Så jeg bør ikke kjøre bil etterpå?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Om du skulle bli tatt av politiet og må avgi pisseprøve så får du straff, det synes godt på urinen selv om du bare har sittet i samme rom, så jeg syns ikke du skal kjøre bil.
Gjest janne89 Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Er nok ikke så ille. Bare kjør etter fartsgrensa og ta det rolig så går det bra:) Det gjør deg som regel bare litt sløv:) prøv og drikk litt vann eller apelsinjuice så hvis du føler deg dårlig:) Går fort over:)
Gjest janne89 Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Om du skulle bli tatt av politiet og må avgi pisseprøve så får du straff, det synes godt på urinen selv om du bare har sittet i samme rom, så jeg syns ikke du skal kjøre bil. Som regel så merker man det ikke såå mye når man bare sitter i samme rom. Og hvordan da skulle politiet få misstanke:P og de kan sjekke prosenten så da kan hun bevise at hun ikke har røykt og da er det ikke ulovlig:)
iev Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Du kan bli litt påvirket :-) Men er nok ikke så ille om det bare er 1 som røyker på rommet. Men som Janne89 sier: Drikk appelsin juice! Ville kanskje ikke kjørt hvis du føler deg veldig påvirket (har selv aldri følt meg veldig påvirket når andre har røyket på samme rom, men folk reagerer jo forskjellig!).
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #8 Skrevet 27. august 2012 Så jeg bør ikke kjøre bil etterpå? Jeg har sittet på scooter med noen som har vært høye, og det gikk helt fint. Så om du har pustet inn litt weed-røyk tror jeg det går fint, altså. Anonym poster: 3f96d5608a37230a823e330e01e351bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #9 Skrevet 27. august 2012 Så jeg bør ikke kjøre bil etterpå? Jeg har sittet på scooter med noen som har vært høye, og det gikk helt fint. Så om du har pustet inn litt weed-røyk tror jeg det går fint, altså. Anonym poster: 3f96d5608a37230a823e330e01e351bd 1
Lilliani Skrevet 27. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2012 Føler meg ikke påvirket, men her var tre som røyket.. tror jeg blir her i natt. Tar ikke sjansen:)
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #11 Skrevet 27. august 2012 Føler meg ikke påvirket, men her var tre som røyket.. tror jeg blir her i natt. Tar ikke sjansen:) Hvorfor tar ikke du deg en joint? Anonym poster: 3f96d5608a37230a823e330e01e351bd 1
Lilliani Skrevet 28. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2012 Jeg driver ikke med sånt, derfor!
Gjest janne89 Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 Hvorfor tar ikke du deg en joint? Anonym poster: 3f96d5608a37230a823e330e01e351bd Er da ikke alle som liker det. Jeg liker persolnlig ikke røyke det men har venner som har gjort og noen som gjør. Går jo ann og være med venner selv om de gjør det.
Lilliani Skrevet 28. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2012 Er da ikke alle som liker det. Jeg liker persolnlig ikke røyke det men har venner som har gjort og noen som gjør. Går jo ann og være med venner selv om de gjør det. Hva vennene mine gjør er opp til dem, selv om jeg ikke akkurat kan si at jeg liker det de driver på med. Men har vel innsett at det er bedre å prøve å støtte dem nå som de faktisk har begynt å gjøre et forsøk på å slutte enn å droppe dem helt. Er jo glade i dem. Men jeg er og blir motstander av dette og kommer aldri til å ta en joint selv.
Gjest janne89 Skrevet 28. august 2012 #15 Skrevet 28. august 2012 Hva vennene mine gjør er opp til dem, selv om jeg ikke akkurat kan si at jeg liker det de driver på med. Men har vel innsett at det er bedre å prøve å støtte dem nå som de faktisk har begynt å gjøre et forsøk på å slutte enn å droppe dem helt. Er jo glade i dem. Men jeg er og blir motstander av dette og kommer aldri til å ta en joint selv. Helt enig. Det er når de holder på med sånt at de trenger din støtte. Hvis alle vennene dropper de så synker de mere og mer sammen. De er jo de samme vennene dine fordeom. Jeg kan si at jeg har prøvd det for en del år siden men likte det ikke så da ser jeg ikke vitsen i det. Og alle mine venner respekterer meg at jeg ikke liker det:)
Lilliani Skrevet 28. august 2012 Forfatter #16 Skrevet 28. august 2012 Helt enig. Det er når de holder på med sånt at de trenger din støtte. Hvis alle vennene dropper de så synker de mere og mer sammen. De er jo de samme vennene dine fordeom. Jeg kan si at jeg har prøvd det for en del år siden men likte det ikke så da ser jeg ikke vitsen i det. Og alle mine venner respekterer meg at jeg ikke liker det:) Nemlig! Allerede for mange som har droppet dem, så jeg har bare ikke hjerte til det! Heldigvis har de respekt for at jeg ikke ønsker å drive på med sånt, og de veit GODT hva jeg mener om det også!
Gjest Loverdose Skrevet 28. august 2012 #17 Skrevet 28. august 2012 Tror dette varierer.. Selv har jeg sittet i samme rom som en som røkte hasj, men jeg ble ikke påvirket i det hele tatt. Du kjenner selv om du er påvirket eller ikke egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå