AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Bestilte tur i stad. Noen som har reist med Detur og vært på Ideal Prime Beach i Marmaris? Det er et 5 stjerners hotell. Erfaringer? positive og negative mottas med takk Og hva er " ultra all inclusive"? Anonym poster: e2fa955120d7d70732a1ac1fcfcba847
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Er det virkelig ingen som har vært på dette hotellet? Eller i Marmaris? hm.. Anonym poster: e2fa955120d7d70732a1ac1fcfcba847
Anglofil Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 (endret) Reiste med Detur til Marmaris. Første og siste gang. Detur gjorde hele reisen til en skikkelig nedtur, og Marmaris synes jeg var et upersonlig og lite koselig sted. Liker meg godt i Tyrkia, bare for å ha sagt det, men mistrivdes veldig i Marmaris. Det gjorde det ikke bedre at Detur skapte store problemer for oss. Mvh Yvonne Endret 29. august 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Okej....Hvordan skapte Detur problemer for dere? Anonym poster: e2fa955120d7d70732a1ac1fcfcba847
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Yvonne, venter fortsatt på ditt svar :-) Ingen flere som har vært i Marmaris? Anonym poster: e2fa955120d7d70732a1ac1fcfcba847
Anglofil Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 (endret) Beklager, så ikke denne før nå. Nei, hvor skal jeg begynne? De samlet inn billettene våre ved ankomst i Marmaris, på bussen, av en eller annen grunn. Fikk aldri helt vite hvorfor. De sendte oss på feil hotell. Et to-stjerneshotell som var så shabby at det ikke går an å beskrive det engang. Måtte krangle oss til å få riktig hotell. Når vi endelig fikk riktig hotell var det f.eks ikke air condition som det var lovet. På vei hjem skjedde det artige, de hadde ikke billettene våre. Vi måtte krangle med dem for å få plass på flyet hjem. Utrolig mye styr, fordi de måtte finne billetter, avgangen ble forsinket osv. Ingen av oss har vel vært mer frustrerte og leie etter en ferie enn den her. Det er liksom ikke helt etter planen at man må krangle seg til å få komme seg hjem. Et mer uproft selskap tror jeg faktisk jeg aldri har vært borti. Mvh Yvonne Endret 3. september 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Jaha, okay...dere hadde skikkelig uflaks da.. Tror det bare var uflaks... Aldri hørt noe negativt om detur. Jeg reiste med nazar ifjor, og hadde en del uheldige episoder, men omtaler de ikke negativt for det. Anonym poster: e2fa955120d7d70732a1ac1fcfcba847
Anglofil Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 (endret) Jaha, okay...dere hadde skikkelig uflaks da.. Tror det bare var uflaks... Aldri hørt noe negativt om detur. Jeg reiste med nazar ifjor, og hadde en del uheldige episoder, men omtaler de ikke negativt for det. Anonym poster: e2fa955120d7d70732a1ac1fcfcba847 Har man hatt negative opplevelser synes jeg absolutt man skal få lov til å være ærlig om det. Ts spurte, og hun har fått svar. Og hvordan vi ble behandlet, rent kundeservicemessig, var ekstremt dårlig. Nei, det er faktisk ikke uflaks hvis man ikke får det man bestiller. Det er ikke uflaks når man får feil hotell og man må krangle seg til riktig hotell. Jo, alle kan miste flybillettene, det forstår selv jeg, men det skal ikke være nødvendig å måtte krangle seg til det man faktisk har betalt for. For jeg sitter selv som kundebehandler, så jeg har faktisk ganske stor forståelse for at feil kan oppstå. MEN, når en feil skjer så er jeg også den første til å legge meg flat. Kunden har ikke alltid rett, det har jeg aldri hevdet, men noen ganger har de faktisk det. Har man betalt for en vare forventer man å få den varen uten å måtte krangle. Forøvrig, det var ikke sånn at vi var ugreie eller sure på noen måte, vi var hyggelige vi, når vi påpekte at "jeg tror dere har gitt oss feil hotell, dette er ikke hva vi bestilte". Når de da ikke vil 1) innrømme feilen, 2) gi oss riktig hotell og 3) ikke forstår hvorfor at dette er frusterende, så nei, da er det ikke uflaks. I motsetning til deg AB har jeg hørt mye negativt om Detur og kjenner ganske mange som er misfornøyde (det er jo bare å ta seg en tur innom Facebook-siden deres, den bugner av misfornøyde kunder - og jada, noe må man regne med, men de har svært mange misfornøyde kunder). MEN, ts, jeg synes du skal glede deg til turen uavhengig av tilbakemeldinger. Jeg likte meg ikke, og likte ikke selskapet, jeg regner med at de kanskje har tatt seg sammen og at dere dermed får en bedre opplevelse enn oss. Mvh Yvonne Endret 3. september 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 TS her :-) Kommet hjem fra Tyrkia etter å ha reist med Detur for første gang. Har bare positive ting å si om reisen med detur, hele reisen med dem var fantastisk. Hotellet var fint, masse god mat, god strand men litt for smal etter min mening, litt støy om kvelden fra pubene og bilene, men overlevde Negative med hotellet var at det var mange russere, de eeier ikke respekt altså, huff a meg! Hotellet var fint, god service, men det var ikke et 5 stjerners hotell i det hele tatt. Når jeg spiste så bare ventet de servitørene på at jeg skulle bli ferdig for å ta tallerkenen, gikk jeg for å ta meg noe å drikke, så tok dem vekk maten min, uten at jeg var ferdig. De var litt for intense med den ryddinga. Og de beklagde seg aldri, bare ga meg et stygt blikk og gikk. Det skjedde mange ganger. Engelsken deres var dårlig. Men alt i alt, hatt en fin ferie, og reiser tilbake igjen neste år, men ikke til samme hotell. Anonym poster: 4bdc38b8819b75d9e420bf89ead8dae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå