Gjest musikkglad Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Hvorfor dusjer kvinner seg i parfyme? Jeg er asmatiker og jeg kveles når jeg sitter på busen, toget, trikken osv. Får ordentlig vondt for å puste. Overalt er det alltid en eller annen som har dusja/bada i parfyme. Er ikke folk klar over hva dette gjør med en asmatiker? Dessuten lukter overparmyrmering ordentlig vondt. Et par små dusjer holder i massevis og lukter såååååå mye mer. Har en oppfordring om å dempe bruken av parfyme til folk som ikke er klar over problemet. Hilsen ei som er lei av å bruke opp asma medisinen på 1 2 3
Gjest Stronger Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Jeg er ganske enig altså, selv om jeg ikke er asmatiker.. Man legger veldig fort merke til de som bruker for mye parfyme! Jeg blir veldig kvalm om det lukter for sterkt, for eksempel om jeg sitter ved siden av ei på bussen.. Da er det bedre å bruke for lite/ikke bruke parfyme, det er det jo ingen som legger merke til eller plages av. Jeg pleier å spraye en gang ut i luften forran meg å så gå gjennom/stille meg i "parfymeskyen", det er nok til at jeg lukter godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå