AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Sitter å glor på cupcake-krigen på FEM og fikk plutselig sinnssykt lyst til å lage det. Problemet er at de gangene jeg har laget cupcakes/muffins, så blir alltid frostingen så... Smørete. Den smaker bare smør omtrent. Jeg vil at den skal smake litt mild smørkrem, men den skal ikke smake mer melis enn smør. Liker ikke helt enkel melissmak, skal være veldig søtt! Så noen som har en god oppskrift til selve muffinsen + frosting? Har prøvd mange oppskrifter på nettet, veldig tilfeldige oppskrifter og har ikke funnet den perfekte oppskriften enda. Anonym poster: e0344a054309d183398093bfbfd08752
Asso Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Du kan prøve å lage smør- og ostekrem. Bruker philadelphiaost eller naturell kremost. Jeg er veldig glad i slike kremer.J Jeg har også lest at mange oppskrifter er gjort om fra amerikansk til norsk der smør er veldig viktig i smørkrem (merkelig nok :-P ) Men ja, så reduser mengden smør i oppskriften din. Du kan også tilsette litt smak som du liker, vanilje eller sitron. Du kan også tilsette litt melk, den gir mildere smak, men du må passe på at den ikke blir for rennende =) Her er en smørkrem med sjokolade, men som sagt ville jeg ha redusert mengde smør, ikke så mye, men litt =) Her fant jeg også en =) Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå