Gå til innhold

Kontaktet av folk under mitt nivå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt fornærmet om du ble kontaktet på Sukker av en som var betydelig under ditt nivå? <br /><br /> Anonym poster: 9640d58e4b1653a43886ba32bbd4e68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Gjest Raindrops
Skrevet

Fornærmet over at noen synes jeg er søt?

Nope.

• Liker 7
Skrevet

nei. å faktisk. så vet ikke den personen om det er akkurat en sånn type jeg leiter etter. bedre å prøve å feile eller ikke prøve i det heletatt.

Anonym poster: ce7e1fbbc001d2ee7b03a4b6111d5d87

• Liker 6
Skrevet

Fornærmet? nei egentlig ikke. Men jeg stusser veldig over disse karene som er 30 år eldre enn meg som tror de har sjans på en søt jente i begynnelsen av 20årene. Selv når det står på siden min at jeg ikke vil ha kontakt med så gamle menn. De er virkelig ikke på mitt nivå! :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Fornærmet? nei egentlig ikke. Men jeg stusser veldig over disse karene som er 30 år eldre enn meg som tror de har sjans på en søt jente i begynnelsen av 20årene. Selv når det står på siden min at jeg ikke vil ha kontakt med så gamle menn. De er virkelig ikke på mitt nivå! :sjenert:

det synes jeg er spesielt . bare de siste dagene har 2 mannfolk i 50 åra skrevet til meg :(

• Liker 4
Skrevet

Det beror på hvordan vedkommende er "under mitt nivå". Hvis det er en person som mangler sosiale antenner og på den måten er "under mitt nivå" så ville jeg ikke satt så veldig mye pris på det. Jeg ville ikke ha følt avsky eller irritasjon, jeg ville bare ikke følt så mye fra eller til.

"Under mitt nivå" er altså for meg noen som ikke eier empati eller klarer å leve seg inn i og forstå andre. Personer som er veldig egosentrerte.

Anonym poster: 2fed5bd5b5433d6800b07c8870fbf35b

Skrevet

det synes jeg er spesielt . bare de siste dagene har 2 mannfolk i 50 åra skrevet til meg :(

Du ser vel uh, moden ut for alderen da vel? :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Det nok en del mannfolk som ikke helt skjønner at ikke alle kvinner er prostituerte, tenker jeg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du ser vel uh, moden ut for alderen da vel? :gjeiper:

jeg synes jeg ser ut som jeg er min egen alder egentlig(22). når jeg har blondt hår ser jeg vel til og med litt yngre ut siden jeg blir spurt om legg hele tiden da. så jeg tenker vel de er noen gamle griser som vil ha en ung elskerinne.......

Endret av Laurelle
  • Liker 4
Skrevet

Det nok en del mannfolk som ikke helt skjønner at ikke alle kvinner er prostituerte, tenker jeg.

Haha! Det er vel ikke ensbetydene med at damen er prostituert fordi hun liker eldre menn ;) men det var vel ikke det du mente! ;)

Støtter Laurelle her jeg. Er vel bare gamle mannegriser som håper på et lett ligg eller en ung elskerinne

• Liker 1
Skrevet

Haha! Det er vel ikke ensbetydene med at damen er prostituert fordi hun liker eldre menn ;) men det var vel ikke det du mente! ;)

Støtter Laurelle her jeg. Er vel bare gamle mannegriser som håper på et lett ligg eller en ung elskerinne

Jeg mente at gamle mannegriser har bedre sjanse på prostituerte. Og hvem kan vite hvem som er hvem? Så de prøver seg selvfølgelig.

Skrevet

Jeg mente at gamle mannegriser har bedre sjanse på prostituerte. Og hvem kan vite hvem som er hvem? Så de prøver seg selvfølgelig.

haha! ok ;)

De har absolutt bedre sjans der ja, men undes over at de tror de finner noen på datingsider? De fleste sidene er relativt seriøse. Jentene de sender meldinger til også...

Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg kontakter jenter over mitt nivå for å fornærme de. Er en av mine syke hobbyer.

• Liker 14
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å skjønne problemet. Og hele "under mitt nivå"-greia er latterlig. Det blir en ekkel rangering av mennesker, som setter grenser for hva folk på de forskjellige nivåene har "lov" til å gjøre.

Dette er egentlig ganske enkelt. Preferansene, kravene til en partner og hva man ser etter, er individuelt. Om en som ikke matcher ens preferanser, så er ikke det noe å bli fornærmet for. Vedkommende synes du var søt og/eller interessant. Det er et kompliment. Vedkommende så noe h*n likte, og tok sjansen på å ta kontakt. Om ikke personen er noe for deg, så ignorer det. Verre er det ikke. Det må være lov å ta sjanser, og være litt opportunistisk, uten at noen skal bli fornærma.

• Liker 6
Skrevet

haha! ok ;)

De har absolutt bedre sjans der ja, men undes over at de tror de finner noen på datingsider? De fleste sidene er relativt seriøse. Jentene de sender meldinger til også...

Tja, nå har jeg aldri vært på noen såkalt datingside selv, men jeg ville faktisk blitt overrasket hvis ikke prostituerte ser sitt snitt til å markedsføre seg der.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg lurer på, er de syke, syke meldingene jeg tidvis mottok av menn 30 år eldre enn meg.

Syke, syke, syke meldinger som innvoldverte bensin og gassmasker.

Skrevet

Det jeg lurer på, er de syke, syke meldingene jeg tidvis mottok av menn 30 år eldre enn meg.

Syke, syke, syke meldinger som innvoldverte bensin og gassmasker.

Ca 5% av befolkningen er sinnssyke. Greit å alltid ha det i bakhodet faktisk.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å skjønne problemet. Og hele "under mitt nivå"-greia er latterlig. Det blir en ekkel rangering av mennesker, som setter grenser for hva folk på de forskjellige nivåene har "lov" til å gjøre.

Jeg tror folk bare har dårlig selvtillit. Hvis de blir kontaktet av noen de ser på som under sitt nivå (hater å bruke det uttrykket) så blir de selv redd for at de egentlig er på samme nivå og deres verden av forfengelighet faller sammen.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...