Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har dere noen anbefalinger å komme med? Skal kjøpe sko til sønnen min som stort sett alltid ender opp med våte føtter... Har prøvd dyre og billige merker tidligere, men har ikke merket noen forskjell mtp kvalitet. Vi bor på Vestlandet, så han trenger noe som er både varmt og vanntett. Ser for meg et par type cherrox og et par varme vintersko til de dagene det faktisk er tørt eller snø. Forslag?

Endret av Nixnax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt noen kjempe fine HØST sko til dattra vår, en kjekk overgangsko. De er vanntette gore-tex sko fra timberland uten foring. De er hakket varmere enn koggesko og vanntette. Vi er kjempefornøyd :-)

De kostet 699,- på G sport!

Skrevet

Til høst og vår har vi også kjøpt de fra Timberland, min datter har slitt ut et par, og aldri vært våt i dem.

Men de duger ikke når det er støvel føre, så du slipper nok ikke unna cherrox.

Og til vinteren i kuldegrader må du beregne vintersko.

Skrevet

Ja, jeg tenker mest på sko som er både varme og vindtette..

Skrevet

Både kamik og sorel er gode vintersko, hvis man passer på at barna ikke har for mye i de, og at man tar ut innerskoen hver natt.

Ellers vil jeg anbefale dock boots, de er varme uten å være klamme og så har de gode såler i samme slengen.

Skrevet

Av goretex-støvler kan jeg anbefale Viking goretex vinterstøvler! Vi har vært mer fornøyd med dem enn med f.eks. Ecco. Skofus kan du styre langt unna!

Været på Vestlandet skifter fort, så jeg ville ha investert i cherrox og goretexsko, og passet på å impregnere sistnevnte med jevne mellomrom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...