CocoPiaf Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Jeg har hatt en del ubegagelige drømmer det siste året. Drømmene har på sitt vis hatt samme fokus, men det er forskjellige handlinger. Er det noen her som er flinke på å tyde drømmer, eller som kan henvise meg til noen?
Store My Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 (endret) Jeg anbefaler deg denne boken. Den er basert litt mer på psyken enn andre bøker jeg har lest. De andre er gjerne mer basert på at drømmer varsler framtiden (som jeg personlig synes bare er tull, man kan ikke spå framtiden) Jeg har hatt nytte av den, men nå trenger jeg den som regel ikke lenger, for jeg skjønner det av meg selv nå. Synes det er vanskelig å tyde andres drømmer, for jeg mangler den konteksten som behøver. Endret 26. august 2012 av Store My 1
Gjest Stego Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Drømmer er vel bare et resultat av at hjernen bearbeider inntrykkene du har fått mens du var våken. Ville ikke lagt så stor vekt på dem
Store My Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Drømmer er vel bare et resultat av at hjernen bearbeider inntrykkene du har fått mens du var våken. Ville ikke lagt så stor vekt på dem Enkelte drømmer "sitter skikkelig i" lenge etter man har våknet. Slike drømmer opplever jeg er lettere å gi slipp på når man vet hva de "betyr".
CocoPiaf Skrevet 26. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2012 Tusen takk, Store My! Den boken skal jeg sjekke ut. Dette er drømmer som virkelig har satt seg og er vanskelig å gi slipp på. I med at det er noe av det samme i hver drøm så regner jeg med at det må være noe som har gitt et stort inntrykk eller betyr noe. Det er ikke "vanlige" drømmer.
Xaphan Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Sjansen er stor for at de har noen bøker om drømmetydning på ditt lokale bibliotek også
Rakel Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Jeg har hatt en del ubegagelige drømmer det siste året. Drømmene har på sitt vis hatt samme fokus, men det er forskjellige handlinger. Er det noen her som er flinke på å tyde drømmer, eller som kan henvise meg til noen? https://www.facebook.com/pages/Din-Dr%C3%B8m/175234272503366
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå