Gå til innhold

Manglende "seksuell kjemi"..

Fremhevede innlegg

Skrevet

..kan det bli bedre?

Har møtt en fyr som jeg ble veldig betatt av med en gang. Han passer meg på så mange måter, og vi har det utrolig flott sammen. Alt er egentlig helt "perfekt", bortsett fra at jeg ikke syns vi har noe særlig seksuell kjemi..

Altså, han tenner meg veldig under forspillet, og kos og kyssing er helt fint. Men når det kommer til selve sexen blir det så.. feil. Han liker det ganske annerledes enn meg. Han liker å bruke lang tid, kose, veldig mykt og romantisk gjennom det hele. Mens jeg er mer "vill". Når jeg prøver å følge ham så funker det greit i starten, men så blir jeg utålmodig, og vil helst få litt "fart" i det. Han prøver i blant, men det er IKKE hans greie, så det føles bare kleint. Jeg "kjeder" meg om jeg skal følge ham, og tar det for lang tid så mister jeg tenningen, og det føles bare som kos.

Er dette noe man kan komme over? Noen med erfaringer? Vi har bare vært sammen i et par mnd, så det er jo relativt nytt. Men det virker ikke helt som det blir bedre..

Anonym poster: 80860ab0bfe7974499a86982748443c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..?

Anonym poster: 10ec39c0c7a3cee61593cedba8ac5c58

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva med å ta styringen? Sett deg oppå han og hvis han hvor bra det kan være om dere gjør det litt på din måte.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å ta styringen? Sett deg oppå han og hvis han hvor bra det kan være om dere gjør det litt på din måte.

Har prøvd, men det er ikke han i det hele tatt, så det blir bare påtatt, føles ikke riktig det heller.. Er derfor jeg lurer på om det vil kunne gå seg til, at vi kanskje kan møtes på halvveien, og at det vil føles greit. For det gjør det ikke i dag.. Eller om det er "a longshot" å håpe på.. Hadde håpet noen hadde erfaringer med noe liknende, for det er synd om noe sånt skal ødelegge..

Anonym poster: 10ec39c0c7a3cee61593cedba8ac5c58

Skrevet

Jeg var sammen med en i 10 ÅR! som jeg hadde null sexkjemi med. Jeg fortalte, viste, tok kontroll, lokket, tagg og ba men det ble aldri bedre. Så ja jeg tror det er longshot å håpe at det skal gå seg til. Det er jo ikke bare manglende kjemi men rett og slett forskjellige preferanser for hvordan man skal ha sex. For meg ble det aldri bra å ha puse-sex, for ham var det helt unaturlig å skulle være hard mot meg, holde meg i håret osv. <br /><br /> Anonym poster: 9653b52d4fc8ac44bbfa770936fc6439

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...