Gå til innhold

Hjelp til gneldrende hund!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler jeg meget sterkt på...

slutt å reklamer for bloggen din du ;)

Anonym poster: b4960e24cc61cdbf0dce6f00061edd8a

håper du tuller med meg? Jeg er voksen, jeg spammer ikke. dette er en artikkel som har flydd rundt på fb pga den er så sterk, å du får utrolig mange nyttige ideer, mange "aha" opplevelser og mange "det viste jeg ikke, søren det skal jeg være obs på neste gang" opplevelser..

du trenger ikke lese, men anbefaler den sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en flott blogg du har! :)

Joda, det hjalp litt. Det blir ikke noe av sitronhalsbånd her, ihvertfall. Av det du har skrevet ser jeg at hun helt klart har tegn på å være stresset. Her er det noen hjemme stort sett hele dagen, så hundene er aldri alene i timesvis. Jeg har begynt med lengre turer, og det har hjulpet en god del, faktisk.

Jeg lurer på om grunnen til at hun er stresset kan være at hun er veldig dominert av den andre hunden (som er hennes mor)? Hun viser endel dempede signaler både overfor moren og oss...<br /><br /> Anonym poster: 40b8ad9387ce8b8cac62e80aa375b53f

Ja turer er jo kjempe bra. tror det letter på stresset dems. min hun sliter også med stress. men gjør mitt beste! :)

åja ja det kan godt være.. for jeg reddet nettopp to hunder. mor og datter. de har fått ett sted å bo, men moren får ikke lov å kose seg av datteren da datteren enten skal leke hele tiden, eller furte fordi den ikke får oppmerksomhet så nå er mammaen dens også blitt stressa og lei seg.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingenting galt med å linke til en blogg hvis man mener det har relevans? Og det hadde det jo i dette tilfellet. Det synes ihvertfall jeg, og det var jeg som trengte hjelp. ;)<br /><br /> Anonym poster: 40b8ad9387ce8b8cac62e80aa375b53f

beklager hvis folk tok det som spam. men er lenge siden jeg skrev det innlegget der, og kom til å tenke på det når jeg leste her! :) det er lurt for alle med hund å lese sånn egentlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja turer er jo kjempe bra. tror det letter på stresset dems. min hun sliter også med stress. men gjør mitt beste! :)

åja ja det kan godt være.. for jeg reddet nettopp to hunder. mor og datter. de har fått ett sted å bo, men moren får ikke lov å kose seg av datteren da datteren enten skal leke hele tiden, eller furte fordi den ikke får oppmerksomhet så nå er mammaen dens også blitt stressa og lei seg.. hmm..

Jeg har jo tenkt på om det i det hele tatt er naturlig og sunt for hund å bo med avkommet/foreldrene sine, i hvert fall når det blir såpass mye dominans fra moren som i vårt tilfelle. Hvordan foregikk slikt da hunder levde vilt, tror du? Det er jo det man må ta utgangspunkt i? Vi har vurdert å skille dem, for at de hver for seg skal ha det bedre, men jeg er i tvil om det er riktig. Kanskje det er sånn som dette det skal være, og at de har det greit sånn? :vetikke:<br /><br /> Anonym poster: 40b8ad9387ce8b8cac62e80aa375b53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...