Gå til innhold

Bunadssko til menn; hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

Hør på eurosko eller skoringen, vi har bunadsko fra klavenes kjøpt på eurosko. Prøvde noen billige på økonomisko, men de var veldig vonde på foten, harde og ubehagelige, de fra klavenes er kjempe gode. Viktig med gode sko når man går med det en hel dag, blir varmt osv. Dessuten kostet de ikke så mye, betalte rett under 1000,- rett før 17. Mai for mine sko og imprignering. Og det er heller ikke sko du skal trenge å bytte ut så ofte heller.

Ikke kjøp bunadsko fra Sparkjøp er du snill! Jeg kan med ganske stor trygghet si at de verken er like pene som de fra Klaveness og heller ikke like pene. Bunadsko er en investering man gjør kanskje to ganger i livet sitt, så jeg synes man kan legge litt mer enn en fattigslig hundrelapp i dette. :) Dessuten er den tusingen et par fra Klavenes en pølse i slaktetiden i forhold til de andre utgiftene man har når man kjøper en bunad. Prøvde endel bunadsko i forskjellige merker, men endte tilslutt opp med Klaveness, da jeg synes at disse var de som satt best på foten.

Jeg kjøpte mine på Almankås, der jeg kjøpte bunaden min, men som andre har nevnt selger de også disse på Eurosko, så de er jo ikke akkurat vanskelige å få tak i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...