Kløftfrid Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Eg har nok ikkje vore så flink til å leite etter gode tilbod når eg har reist før. Har berre gått inn på eitt eller anna kjent flyselskap sine heimesider og sjekka prisar til eit særskilt reisemål. Men dersom eg er ute etter eit godt tilbod, finst det då geniale "samlesider"?
Lumos Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Det finnes mange søkemotorer som finner reiser med forskjellige flyselskap og reisebyrå. På enkelte sider kan man også bestille hotell, leiebil og flybilletter i ett om man ønsker det. Noen tips til sider: Finn.no, her har jeg faktisk funnet veldig mange gode tilbud. Momondo.com Hipmunk.com Skyscanner.no Seat24.no Travellink.no Kayak.no Orbitz.com Vayama.com Gotogate.no Ellers kan du finne like rimelig, eller billigere reiser direkte gjennom flyselskap, de har jo tilbud av og til. Håper du finner det du er ute etter
Kløftfrid Skrevet 26. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2012 Det finnes mange søkemotorer som finner reiser med forskjellige flyselskap og reisebyrå. På enkelte sider kan man også bestille hotell, leiebil og flybilletter i ett om man ønsker det. Noen tips til sider: Finn.no, her har jeg faktisk funnet veldig mange gode tilbud. Momondo.com Hipmunk.com Skyscanner.no Seat24.no Travellink.no Kayak.no Orbitz.com Vayama.com Gotogate.no Ellers kan du finne like rimelig, eller billigere reiser direkte gjennom flyselskap, de har jo tilbud av og til. Håper du finner det du er ute etter Tusen takk for mange gode tips!
freddy Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Prøv også flybilligst.com. En enkel og bra side med flypriser
Kløftfrid Skrevet 26. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2012 Prøv også flybilligst.com. En enkel og bra side med flypriser Det skal eg! Takk for tips
Fashionistaen Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Selv om du kanskje vet dette er det få/ingen flyselskaper som kan slå Ryanair når det kommer til pris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå