Muscae Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 (endret) Kunne du hatt en (jente) kjæreste som fortalte/du fant ut at hun har vært prostituert? Jeg spør fordi det i den andre tråden om prostitusjon var så mange menn som synes at dette var et helt frivillig yrke, like godt som noe annet, og at det å kjøpe sex av en kvinne ikke var noe galt i et forhold. Jeg for min del kunne ikke tatt i en mann som hadde vært involvert med en prostituert, men alle dere menn som svarte i den andre tråden: Hva om deres kjæreste var eks-prostituert, kunne du fortsatt vært sammen med henne? Eller ville du blitt sammen med en som du visste er/var prostituert? Kjøp av sex er tydeligvis helt greit, hva med salg av sex? Endret 25. august 2012 av Kjemi 4
cheezewizz Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Har ikke sett den andre tråden, men jeg for min del kunne aldri vært med en eks prostituert. Men jeg kunne aldri kjøpt sex heller. 6
Gjest Stego Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 (endret) Kunne du hatt en (jente) som har vært prostituert? Nei. Jeg spør fordi det i den andre tråden om prostitusjon var så mange menn som synes at dette var et helt frivillig yrke, like godt som noe annet, og at det å kjøpe sex av en kvinne ikke var noe galt i et forhold. Jeg synes kvinner skal få lov til å leie ut kroppen sin dersom de ønsker det, og at menn skal få lov til å kjøpe tjenestene deres (eller motsatt). Jeg synes personlig ikke noe om det, fordi sex for meg er noe jeg bare har med jenter jeg er glad i, men jeg tolererer at ikke alle er like som meg. Endret 25. august 2012 av Stego 3
Gjest Katten. Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Kommer an på jenta. Føler jeg at hun er den rette for meg, så bryr jeg meg ikke om fortiden. 3
Singha Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Jeg vært veldig keen på ei jente som jeg veit har hatt veldig mange one night stands bak seg. Jeg ser ikke den helt store forskjellen her egentlig. Det store spørsmålet er vel hvordan man hensynsfullt spør om hun har testa seg for STD-er siden sist elsker. Men jeg tviler på at jeg hadde syntes det var veldig kjekt om kjæresten hadde drevet med det mens vi var i et forhold av samme grunn som at jeg ikke hadde satt pris på om dama var utro.
twang Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Det er mange variasjoner på hvordan dette er. Hvis en jente tidlig i forholdet sier at hun har vært prostituert, no deal. Hvis en jente du føler deg så konfortabel med og virkelig har noe på gang med, og hun forteller deg sin hemmelighet i full tillig så ja, hadde vært sammen med henne. Dersom den samme jenta hadde vært prostituert bare for å tjente penger til LV eller gucci vesker og sånt tull så hadde det vært no deal Hadde hun trengt penger, og ikke hatt andre utvei så hadde jeg vært mer sympatisk til det. Listen kan gå i lange baner, men hovedpunktet er at om jenta har vært prostituert så er det en veldig negativ ting, og det skal mye til for at det skal bli sett over. 1
jabx Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Ja, jeg kunne godt vært sammen med en tidligere prostituert. Men du er rimelig uærlig, TS, som prøver å koble dette opp mot de som mener kvinnen selv må få bestemme på hvilke premisser hun vil ha sex. Selv om jeg ikke hadde ønsket å være sammen med en tidligere prostituert, så betyr ikke det at kvinner selv ikke skal få velge hva de gjør med gledesgrotta si.
Gjest meh Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 (endret) Ville ikke ha vært kjæreste med en ex-prostituert av åpenbare grunner som eventuelle sykdommer og muligens rusmisbruk. Det er dog en stor forskjell mellom å ikke ønske å være sammen med en prostituert, kontra å ville detaljkontrollere livet til andre personer, og fengsle ved avvik fra normalen, som er noe relativt mange er tilhengere av. Endret 26. august 2012 av meh
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Om kjæresten hadde en fortid som prostituert, ville vært helt uproblematisk. Men det ville vært helt uaktuelt å være kjæreste med en rusmisbruker. Anonym poster: ba3e5f994c2d4c575d0b912fc8a3c946
en.kaar Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 Narko og tilsvarende er off. Men ei jente som er prostituert og ellers oppegående... hva er problemet? Hun er ikke "utro" på det følelsesmessige plan, og at hun er sammens med meg er jo noe hun velger selv. De andre er bare jobb. Tenk på alle universitetsjentene som finansierer skolen slik... Kjempegreie jenter. Norsk dobbelmoral, heldigvis er det noen her som har bakkekontakt 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Er vel en forskjell på hvor lenge siden det er også. Det er vel større sjanse for at det kan "oversees" om det er 30 år siden fremfor om det var 2 måneder siden, om det var rusmisbruk med i bildet, om det var for å kjøpe sminke eller om det var en nødvendighet.
Testosteron Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 Kunne du hatt en (jente) kjæreste som fortalte/du fant ut at hun har vært prostituert? Det kommer an på hvorfor hun hadde vært prostituert og hvordan hun stilte seg til det nå. Det er mange årsaker til at noen prostituerer seg. Jeg ønsker ikke å være sammen med noen som har sex med andre enn meg mens hun er sammen med meg, men dersom dette var noe som tilhørte fortiden, og som hun skulle ønske ikke hadde skjedd, så kunne jeg ha akseptert det. Jeg er ikke perfekt jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #14 Skrevet 26. august 2012 Heller en hasjrøyker enn en prostituert. <br /><br /> Anonym poster: 81a3edf3dc61d0c485d40dcf49e7cea8 1
Gjest Stego Skrevet 26. august 2012 #15 Skrevet 26. august 2012 Tenk på alle universitetsjentene som finansierer skolen slik... Kjempegreie jenter. Norsk dobbelmoral, heldigvis er det noen her som har bakkekontakt Hva er dobbeltmoralsk med å ikke ville bli sammen med en som selger sex? 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #16 Skrevet 26. august 2012 Heller en hasjrøyker enn en prostituert. <br /><br /> Anonym poster: 81a3edf3dc61d0c485d40dcf49e7cea8 Heller en prostituert enn en som røyker. Anonym poster: ba3e5f994c2d4c575d0b912fc8a3c946
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #17 Skrevet 26. august 2012 Heller en prostituert enn en som røyker. Hasj er mindre skadelig enn alkohol.<br /><br /> Anonym poster: 81a3edf3dc61d0c485d40dcf49e7cea8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #18 Skrevet 26. august 2012 Hasj er mindre skadelig enn alkohol.<br /><br /> Anonym poster: 81a3edf3dc61d0c485d40dcf49e7cea8 Det er riktig at alkohol er minst like skadelig som cannabis, men tobakksrøyking er utvilsomt mest skadelig. Dessuten påfører røykere også helseskade på sine omgivelser, og de lukter helt avskyelig. Anonym poster: ba3e5f994c2d4c575d0b912fc8a3c946
yes2yes Skrevet 26. august 2012 #19 Skrevet 26. august 2012 (endret) Et forhold hadde ikkje skjedd med mindre det var snakk om liv og død i vedkommendes årsak til å prostituere seg. Og i dette tilfellet utgjør det ingen forskjell hvorvid vedkommende har gjort det før eller gjør det fortsatt, da det er enkelte ting som krasjer så meget med mine egne verdier og moral at vi umulig kan få noe langvarig ut av forholdet uansett. EDIT: nå ser jeg selvsagt at tråden var rettet mot menn(og deres syn på kvinnelige prostituerte som partner), og ikke for kvinners syn på mannlige. Dog kan jeg dessverre ikke slette innlegget uansett, så jeg får beklager feil-postingen. Endret 26. august 2012 av yes2yes
jabx Skrevet 26. august 2012 #20 Skrevet 26. august 2012 Hasj er mindre skadelig enn alkohol. Hasj gjør at hjernen skrumper bort over tid, og øker sjansen for lungekreft, tuberkulose, m.m. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå