super-s Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg har helt sinnsykt vondt i hodet, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Det blir bare vondere og vondere, og jeg har ikke noe smertestillende, og kommer meg ikke til butikken. Fikk dette for noen uker siden også, men da var jeg innlagt (på psykiatrisk, ikke somatisk), og da jeg prøvde paracet + ibux to ganger med en times mellomrom og det bare fortsatte å bli vondere, fikk jeg Paralgin Forte, noe som hjalp. Men nå er jeg hjemme, kommer meg ikke til butikken for å kjøpe smertestillende (det vil sikkert ikke funke med paracet uansett). Om det blir uutholdelig vondt som sist, er dette noe å dra på legevakten med? Har ikke penger til taxi, så vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit, men mulig jeg får i sjåfør.. Ellers noen tips? Funker ikke å ligge i et mørkt rom uten lyd..
Avalon Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Prøv å kom deg til legevakten. Hør med dem der om det kanskje kan være migrene eller spenningshodepine. Så får du deg en time his fastlegen og forklarer problemet. Vanlig smertestillende har ingen effekt på f.eks migrene. Be om å få en utredning. Hvis migrene medisiner ikke fungerer bør du få sjekket ut om det kan være en form for Cluster hodepine.
super-s Skrevet 25. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2012 Takk for råd! Men venter og ser om det forverrer seg mer. Nå er det sånn at jeg akkurat greier å holde ut..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå