AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg sitter å lurer veldig på hvilken jeg skal prøve nå. Har tidligere gått på p-piller (Loette), men jeg ser jo at jeg var et helt annet menneske på de pillene.. Tenker på p-plaster, p-stav eller en p-pille som funker mot kviser (Diane?). Jeg er ung og barnløs. Hva bruker du og hva er du fornøyd med? Anonym poster: 9dcdd3529d32f7d41f6d45babb72bba0
Gjest Fairydust Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 De prevensjonsproduktene som har hormoner i seg har som regel litt av samme effekten som p-piller. Jeg anbefaler kondom. Rett og slett.
Lady Stardust Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Jeg bruker p-ring, den fungerer strålende for meg. Når jeg gikk på p-piller fikk jeg alle mulige bivirkninger (til og med en av de mest sjeldne - intoleranse mot kontaktlinser ), men på ringen har jeg ingen i det hele tatt. Har ikke noe negativt å si på den
Avalon Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Jeg bruker Microgynon og er kjempe fornøyd. Jeg har ikke fått noen bivirkninger av dem, men dette er jo veldig individuellt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå