Gå til innhold

Hvor ofte oppdateres værmeldingen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at det er vanskelig å spå været, spesielt når det regner det ene øyeblikket og er strålende sol det neste. Men jeg ser også stadig at de bommer på hvilket vær det er akkurat NÅ? I går kveld kom det et kraftig uvær med et veldig regnskyll og det lynte og tordnet. Sjekket på Storm og Yr, der var det sol og lettskyet, tordenfaren var satt til lav. Mens i dag er det sol og lettskyet, i følge Storm og Yr regner det i hele dag. Stoler de så mye på sine beregninger at de ikke endrer når de ser noe helt annet på utsiden av vinduet? Eller jobber de i en bunker dypt nede under jorda, så de kan holde seg helt nøytrale og upåvirket av det faktiske været? :)

Anonym poster: 08e581753454a7d6c9045da5032eb108

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvert skuddår!

Værmeldingene i dette landet er helt håpløse. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg i sommer har sjekket værmeldingen før jeg gikk ut en tur, og blitt overrasket av regn som ikke var nevnt med et ord i værmeldingen 1 time tidligere. Eller tatt med meg paraplyen fordi det er meldt nedbør og bære den med meg i flere timer uten så mye som ei dråpe.

De treffer ganske bra når det gjelder temperatur, men når det kommer til sol, skyer og nedbør er de ofte helt på bærtur...

• Liker 1
Skrevet

Ja, i går var det meldt opphold hele dagen. Og hva skjedde? Det regnet. Så om de hadde oppdatert det, men sto akkurat det samme. Vil tippe de gjør det en gang om dagen :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...