Gjest anonym Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 For fem år siden så slet jeg endel med at jeg stoppet å spise i uker, og kastet opp mat, men av og til spiste jeg helt normalt også. Det står i papirene at jeg har slitt med spiseforstyrrelser, men det ble aldri gjort noe konkret med det og det gikk igrunn over av seg "selv." Idet siste har jeg vært mye deppa, og det vil si at jeg også har spist lite. Bare på noen få uker gikk jeg vel ned 5 kg, og orket ikke spise. Visst jeg spiste noe var det for å ikke besvime og for at magen ikke skulle rumle. Veier 61 kg, og er 175 høy. Noen av klærne mine begynner å bli for store, så har kjøpt endel nye. Men jeg pleier å gå opp igjen, men det gjør jeg ikke nå.. spiser endel mer nå (føler jeg da) men får alltid høre at jeg spiser så lite. Og har igrunn problemer med å takke ja til mat fra andre som spør om jeg vil ha?? det irriterer meg.. Hva burde jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Det høres ut som om du trenger hjelp før dette blir enda verre. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen din, og enten gå til oppfølging hos ham/henne, eller få henvisning til psykolog eller en annen behandler. Anonym poster: c1e9ab062e714efd4cfa74b122ca0613
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå