AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en dildo, har aldri hatt en før, og lurer på om noen har noen forslag på hvilken? Anonym poster: 9fc58cffdc500627a56976bfd15cff14
Arlandria Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Jelly er et billig og helt ok materiale, og ville nok valgt det for første gang framfor dyrere materialer. Eller, det bestemmer du selv - Men kan være greiere å legge mer penger i noe etter man har testet ut en og funnet ut litt hva man liker. Kjøp heller en litt liten enn en for stor!
Heartless Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Fun Factory har noen i sin serie "mini vibrator" som er gode, både fordi de ikke koster skjorta, de er laget i silikon (trygt og bra) de vibrerer godt, og de er ikke for store, men heller ikke for små.. Smartvibes Angelo fra fun factory var min første, og er en av disse..
Norbertine Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Alice i Eventyrland, mod
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Låner tråden din TS, håper det går bra. Fant Fun Factory ting på Orion, men jeg vil/trenger ikke vibrator. Kjøpte en billig dildo på kondomeriet, men den stinka så ikke brukt den. Ser Orion har noen billige Jelly dildoer, er de stinkete? Hilsen Pia Anonym poster: 0b0a70198e9fa462a98721339341919a
Heartless Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Ta deg en titt på erotikknett.no, der er utvalget bra, og du finner nok noe som passer for deg (der kan du også skille ut om du vil feks kun vise de i silikon) lykke til! ps: jelly lukter ikke så fresht det heller, men sånn er det med det meste, skal godt gjøres å finne noe luktfritt
kafia Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 https://www.kondomeriet.no/produkt/diamond-silk-vibrator/9770353 Dette ble min første dildo. Har vært veldig fornøyd med denne fordi du kan bruke den som både dildo og vibrator. Har mange orgasmer med denne saken her!Til tross for at den ikke er kjempe stor, vibrerer den veldig bra. Den er også vanntatt så du kan ta den med den i badekaret eller dusjen. Batteriene holder også lenge. Å så er den jo veldig fin å se på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå