Gå til innhold

Tamponger i toalettet - ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På offentlige toaletter står det at bind(forståelig) og tamponger skal legges i en egen "bøtte". Man blir også fortalt at tamponger ikke skal kastes i do? Men dette har jeg gjort i alle år, uten problemer.

Kaster dere tamponger i do? Har dere fått noe problemer pga. dette, eller har det gått helt fint?

Anonym poster: 9fd3d09b4d8d86b9e69b90a4af922206

Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet (endret)

Du skjønner vel selv at tamponger ikke skal i dass. Det er grunn for at de skal i bøtte, skjønner du.

Endret av Fairydust
  • Liker 8
Gjest Stronger
Skrevet

Har aldri kasta en eneste tampong i do, nei. Tenk så flaut om noe faktisk HADDE skjedd tenker jeg!

• Liker 4
Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg syns synd i den stakkars rørleggeren som må ned i rørene og hente ut tamponger og bind som sitter fast.

• Liker 4
Skrevet

Naboen min fikk rørlegger regning på 43 000 etter at datteren hans tetta dassen med tamponger.

• Liker 8
Skrevet

Leste om noen som hadde kasta tamponger og slikt i do i en del år, plutselig en dag kommer de til en oversvømt kjeller og det flyter flere titalls centimeter lag med drittvann. Så viser det seg at hele tunet må graves opp og rørene må fikses fordi det er helt jævla knalltett.

Så om jeg var deg, hadde jeg kun kasta èn ting i do, og det er dopapir.

• Liker 2
Skrevet

Tamponger skal absolutt ikke i toalettet. Er du uheldig og kaster en i et toalett hvor rørene er litt smale, eller med en bøy kan man tett igjen rørene.

Kjenner en som tettet igjen toalettet på et universitets do på denne måten.

Skrevet

Jeg syns synd i den stakkars rørleggeren som må ned i rørene og hente ut tamponger og bind som sitter fast.

:spy: Urk ja, den stakkars rørleggeren har min dypeste medfølelse.

Anonym poster: 1cd638e427d199108f232bf992816939

Skrevet

Da lurer jeg på hvorfor toalettet vårt aldri har blitt tettet igjen, og jeg har kastet tamponger i do i sikkert 10 år.

• Liker 5
Skrevet

Leste om noen som hadde kasta tamponger og slikt i do i en del år, plutselig en dag kommer de til en oversvømt kjeller og det flyter flere titalls centimeter lag med drittvann. Så viser det seg at hele tunet må graves opp og rørene må fikses fordi det er helt jævla knalltett.

Så om jeg var deg, hadde jeg kun kasta èn ting i do, og det er dopapir.

Da kan man vel tette dassen med en tykk, lang, hard klump bæsj og da? Den er jo større enn en blå tampis.

• Liker 1
Skrevet

Da lurer jeg på hvorfor toalettet vårt aldri har blitt tettet igjen, og jeg har kastet tamponger i do i sikkert 10 år.

Som du ser av svaret mitt lenger oppe så kan det sitte ganske dypt i systemet, og den dagen du innser at det er tett, så er flere meter med rør helt tette også....

Jeg ville IKKE tatt sjansen, for å si det slik.

• Liker 4
Gjest Fairydust
Skrevet

I morgen når du kommer hjem fra cafè er plutselig hele huset ditt overfylt av bæsj-og-tiss-og-mensen-vann, fordi 10 år med tamponger har hopet seg opp og den siste du skylte ned i dassen i går var den siste som skulle til.. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Da kan man vel tette dassen med en tykk, lang, hard klump bæsj og da? Den er jo større enn en blå tampis.

Dassen ja, ikke alle rørene under huset og under tunet. Dritt løser seg jo opp, samme med dopapir, det gjør ikke tamponger, bind og slikt.

• Liker 4
Skrevet

Som du ser av svaret mitt lenger oppe så kan det sitte ganske dypt i systemet, og den dagen du innser at det er tett, så er flere meter med rør helt tette også....

Jeg ville IKKE tatt sjansen, for å si det slik.

Hvordan kommer bæsj og alt annet i gjennom da, da? Hvis det er tett? Fint at vi har felles rørsystem med noen andre, så kan jeg skylde på de.

Gjest Fairydust
Skrevet

Det er ganske stor forskjell på bæsj og tamponger. Prøv og bruk en bæsj som tampong så ser du hvorfor.

• Liker 15
Skrevet

Hvordan kommer bæsj og alt annet i gjennom da, da? Hvis det er tett? Fint at vi har felles rørsystem med noen andre, så kan jeg skylde på de.

Hvordan vet du at det kommer gjennom? Vil tippe at om det er tett i systemet, så hoper det seg bare opp etterhvert som det skylles ned, til det en dag stopper.

• Liker 1
Skrevet

Nå når du har fått klar beskjed om at det er en mildest talt idiotisk ting å gjøre, så kaster du vel tampongene i dass heretter TS?

Skrevet

Nå når du har fått klar beskjed om at det er en mildest talt idiotisk ting å gjøre, så kaster du vel tampongene i dass heretter TS?

Ah, skulle selvsagt være "i søpla" Jeg skylder på underskudd av sjokolade for den dumme feilen.

• Liker 5
Skrevet

Naboen min fikk regning på 39 000 etter de måtte grave opp fra hus og utover gata og jeg vet ikke hva grunnet tamponger. Dattera i hus blånekta, men ingen trodde henne for å si det slik....

T.S - Klart tamponger ikke skal i toalettet. Har du ikke lært noen ting av din mor?!

Anonym poster: d4f931bcd45a1bf2b4059279a6e193a9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...