AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Ska ta abort om en ukes tid, og lurer litt på noe i sammenheng med jobb. Skal ta medisinsk, og da er det først en pille jeg skal ta, men den dagen jeg tar den har jeg jobb. Kan jeg fint gå på jobb den dagen eller er det mye smerter allerede fra dag en? Har jobb den dagen jeg skal ta de vaginale pillene, men regner med å bli sykemeldt fra jobb den dagen. Takker for svar Anonym poster: ada8a2ccb3cbe9cb1355098da7932fcc
Gjest janne89 Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Den første du skal ta gjør ikke vindt. Det er når du setter i gang aborten det er da det gjør VONDT!
Miq Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Den første du skal ta gjør ikke vindt. Det er når du setter i gang aborten det er da det gjør VONDT! Noen spesiell grunn til at du må skrive vondt med stor skrift? Til ts, etter som jeg har hørt er det ikke noe problem etter første pille annet enn psykisk kanskje, men har dessverre ikke egen erfaring å komme med.
Gjest janne89 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Ja jeg hadde forferdelige smerter da jeg tok abort. Er jo 3-4 år siden nå men var et smerte helvette rett og slett. Fikk heldighvis morfin til slutt da.
Gjest mya Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Fikk også morfinsprøyte da jeg tok med. abort. Jeg måtte også være der til langt ut på ettermiddagen fordi blødningen aldri kom - bare smerter. Jeg hadde ikke noe smerter dagen etter så vidt jeg husker. Jeg vil ikke anbefale deg å gå på jobb samme dag - ble ganske døsig av morfinen, og man blir jo trøtt når sterke smerter går over.. Evnt. kan du jo alltids ringe deg inn syk samme dag om du blir dårlig. Den andre jenta som lå på rom med meg og aborterte samtidig hadde ikke like store smerter som meg og gikk hjem til "normal" tid..hun syntes det minnet om sterke menssmerter bare- så det er i det hele tatt veldig individuelt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå