Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 hei har vært inne her på guiden og sett at det er enkelte temaer/emner som går igjen,deriblant stringtruser.Et spørsmål har vært inne på Wickedweasel sine sider (Australsk selskap som lager hovedsak Bikinier). De selger også undertøy med veldige "tynne" g-strenger er det annerledes å ha på seg.?????Lurt event. på overraskelsespresent til samboer´n. Hun er forøvrig en "tradisjonell" g-streng bruker... Noen med erfaringer og svar på spm?? Petter 31
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Tynn G streng... ? Just nice Tynn er kanskje ikke rette betegnelsen kanskje mer riktig med smal. Dessuten så er det jo mange av modellene som som bare har en tynn strikk rundt midjen og såvidt over rumpesprekken Petter
Gjest glamourgirl Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Tynn strikk er greit en gang iblant, hvis jeg vil føle meg ordentlig sexy :oops: Allikevel syns jeg det er ubehagelig med noen av dem, hvis øh, leppene kommer utenfor. Jeg er stort sett tradisjonell underbukse og boxer bruker til hverdags, føler meg litt ureinslig med stringtruse...
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Hvis hun bruker G-streng til vanlig, har hun sikkert ikke noen problemer med "tynne" G-strenger. For meg er det kvaliteten og størrelsen som evt. skaper ubehag, ikke strengen.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. februar 2004 #8 Skrevet 20. februar 2004 Det bør være litt antydning til en trekant på trusen bak, hvis ikke ser den bare avkappa og teit ut og rævtørker, mener nå jeg :o
Saeria Skrevet 21. februar 2004 #9 Skrevet 21. februar 2004 Det bør være litt antydning til en trekant på trusen bak, hvis ikke ser den bare avkappa og teit ut og rævtørker, mener nå jeg :o Det ser litt rart ut ja. Det fant jeg ut etter jeg hadde tatt en sånn på.
Vilje Skrevet 21. februar 2004 #10 Skrevet 21. februar 2004 er enig i at g strenger føles som rumpetørkere og jeg synes absolutt IKKE at det ser attraktivt ut på meg! Er ikke overvektig, men absolutt ingen sylfide (rundt 62 kg fordelt på 162) men jeg synes rumpeballene disser og henger og gnager mot den tynne gstrengen....usj. Nei gi meg en bxer til hverdags, så kan silkestrengene heller brukes til spsielle anledninger! :-)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. februar 2004 #11 Skrevet 22. februar 2004 er enig i at g strenger føles som rumpetørkere Da sparer men iallfall penger på toalettpapir!
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #12 Skrevet 24. februar 2004 Da sparer men iallfall penger på toalettpapir! Vil tro at det er et klart flertall som er med og debaterer her som har forholdsvis lave kostnader vedr.Toalettpapir. Har sett litt igjennom tidligere g-streng temaer - det virker som 8 av 10 bruker det daglig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå