Gå til innhold

Ville ikke ha meg fordi jeg var utro da jeg var 17!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dust mann da! Var på date i dag og tonen var god og alt det der. Så kom vil tilfeldigvis innom utroskap, og han sa at han kunne vært utro. Så sa jeg at ikke jeg heller, nå lenger, men at jeg var dum og var utro en gang da jeg var 17. Og etter det så merket jeg at interessen hans dalte, og det ble bare vanlig samtale. Og nå har jeg fått melding fra han hvor han sier at det var hyggelig men at han ikke er interessert på grunn av det med utroskapen!

Det er fem år siden! 17 år var jeg! Hva går det av folk?

Anonym poster: 7520e1da435291501cd225485b98a056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse: han sa at han IKKE kunne vært utro.

Anonym poster: 18f0daf8ded8789891d1268bb913d05a

Gjest ThaiChi
Skrevet (endret)

Kanskje like greit at det ikke blir noe mer mellom dere. Tåpelig, ja!

Endret av ThaiChi
  • Liker 9
Skrevet

"Once a cheater, always a cheater" er problemet hans. Denne setningen er noe mange rett og slett tror på.

Anonym poster: fbd1e9de35e98e95ad69950bb54b7393

• Liker 14
Skrevet

Utroskap er helt vanlig i dag, og når det er fem år siden så ser jeg i hvert fall ikke problemet. Livet er for kort til å bruke tid på moralske voktere. Fortid er fortid. Vær glad det ikke ble noe med han.

Anonym poster: 88da8e144a8378d5921ccfa71c8fba77

• Liker 2
Skrevet

Skjønner godt at han droppa deg. Ingen unnskyldning at du "bare" var 17. Du var nesten myndig, jente.

Anonym poster: afbcdb48c2c7cb9899ab7ea8a5d9205f

• Liker 28
Skrevet

Men det hører fortsatt fortiden til. Og han har sikkert aldri gjort noe galt, nei. Aldri...

Ingen er perfekte.

Anonym poster: 18f0daf8ded8789891d1268bb913d05a

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville også kunne fått problemer med gammel utroskap. Men jeg ville kanskje spurt litt rundt jeg da.

Hvis jeg fikk et svar som: "Nei, det bare skjedde", tror jeg at jeg ville hatt vanskeligheter med å bygge noe forhold til vedkommende.

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde også dumpet deg. Jeg hadde ikke tatt sjansen på at du ikke gjorde det mot meg også.

Anonym poster: d74feeacbfbd9f17bbf6d6cfea13bae1

• Liker 14
Gjest Raindrops
Skrevet

Han høres paranoid ut. Jeg var selv utro da jeg var 16, riktignok ikke bare fordi jeg var "ung og dum", men hvis noen hadde brukt det imot meg idag hadde det satt en effektiv stopper for videre bekjentskap. Man kan forandre seg veldig mye på de årene.

• Liker 4
Skrevet

jeg var like sterkt imot utroskap da jeg var 17 som jeg er idag, nesten 10 år senere. Jeg har selv latt være å fortsette kontakten med en mann etter at han fortalte at han hadde vært utro noen år tilbake. Av mine tidligere kjærester har 2 vært utro mot meg. Begge disse hadde vært utro før de traff meg også, men jeg ville ikke dømme de for tidligere handlinger..

Jeg har lært. Siden jeg vet hvor dårlig jeg takler utroskap, så tørr jeg ikke å ha et forhold til en tidliger utro mann!

• Liker 6
Skrevet

Det er nok ikke så veldig smart å begynne en relasjon med å fortelle om tidligere utroskap.

Sier man noe om dette så må man ha en god forklaring. Og det klarer man ikke uten å kjenne hverandre først.

• Liker 2
Skrevet

Utroskap er helt vanlig i dag, og når det er fem år siden så ser jeg i hvert fall ikke problemet. Livet er for kort til å bruke tid på moralske voktere. Fortid er fortid. Vær glad det ikke ble noe med han.

Og jeg mener livet er for kort til å være sammen med mennesker uten moral og ryggrad. 17 år eller ei, det sier noe om moralen..

• Liker 10
Gjest Raindrops
Skrevet

Og jeg mener livet er for kort til å være sammen med mennesker uten moral og ryggrad. 17 år eller ei, det sier noe om moralen..

Jeg vet ikke med deg, men veldig mange forandrer seg heldigvis en god del fra hvordan de var som tenåringer, både når det gjelder moral, oppfatninger og syn på livet. Ser jo bare hvor skråsikre og arrogante en del 17åringer er, man vokser ting av seg og blir både sikrere på seg selv og hva man mener og står for.

• Liker 4
Skrevet

Den ene kjæresten som var utro med meg, hadde vært utro tidligere.

Så jeg ville rygget unna jeg også.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke med deg, men veldig mange forandrer seg heldigvis en god del fra hvordan de var som tenåringer, både når det gjelder moral, oppfatninger og syn på livet. Ser jo bare hvor skråsikre og arrogante en del 17åringer er, man vokser ting av seg og blir både sikrere på seg selv og hva man mener og står for.

Folk kan forandre seg. Mange gjør ikke. Jeg ville ikke tatt sjansen.

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet

Folk kan forandre seg. Mange gjør ikke. Jeg ville ikke tatt sjansen.

For all del, selv foretrekker jeg å se hvordan personen er idag, fremfor hvordan vedkommende var som tenåring :)

• Liker 6
Skrevet

Fortid er fortid.

Likevel er det noen "tabber" som kan bite deg i rævva i fremtiden.

Det at TS hadde vært utro var nok for daten til å si "nei takk", for ham var dette en god nok grunn. Andre er kanskje ikke, og trenger heller ikke, å være enig.

Skrevet

Mener du at det er greit??

TS: Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ville håndtert å få vite at du hadde vært utro, selv om du bare var 17. Som mange sier, så kan man absolutt forandre seg, og man gjør mye dumt når man er ung, men samtidig ville jeg også vært veldig redd for at det skulle gjenta seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...