AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Har noen vært på Yacht week, og vil fortelle litt om hvordan det er? jeg vil dit neste sommer, men er litt usikker... Anonym poster: 85e7053b1a12831dd87dba374ec47d58
Knirke Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 (endret) Jeg har ikke vært der selv, men har jobbet for et av firmaene som leier ut båter til TYW, og kjenner folk som har vært skippere for dem i Kroatia og Karibien. Blant operatørene er ikke TYW spesielt populære, fordi de ikke kan seile, de ramponerer båtene og har generelt sett lite respekt for andres eiendom.. De går for å være en gjeng med partyglad ungdom som drikker til de stuper, sprenger alle høyttalere de finner og har sex overalt. Hvis du synes det høres ut som litt mye av det "gode" ville jeg heller gått sammen med venner og leid en egen båt med skipper, og fulgt ruten til The Yacht Week. Da må man betale for å komme inn på noen av festene deres, men man har også muligheten til litt fred og ro... Endret 27. august 2012 av Knirke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå