Gå til innhold

Er dette nettmobbing på facebook?

Fremhevede innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

det som skurrar her er at du er i 30 årene og vert irritert på noko med fb....

har du fått opplæring i å søke informasjonen andre plasser? som å ringje ei/ein av dei andre?

hadde du vore 20 så hadde eg kanskje forstått det... eller nei, ikkje då heller!

og nei dette er ikkje i nærleiken av nettmobbing!

Endret av Stjerner og planeter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pcen din virker ikke ? Og det skal alle andre vite fordi.....?

Du virker litt hjelpeløs, du sier du ser kommentarene de andre har lagt ut, så ring en av dem da vel, herregud...

Skrevet

Herregud!! Kan dere ikke lese???

Jeg kan se ALLE svarene, men IKKE invitasjonen! Det er fordi jeg IKKE kan skrolle helt opp på toppen, fordi det er noe galt med skrollen min!!!

Jeg har blitt mobbet mye i min tid, psykisk, derfor er jeg ekstra sår på dette når ingen gidder å svare.

Det var en dame som gadd å svare på fredag kveld, litt sent da ... så jeg takket pent nei og sa jeg var opptatt.

Hvorfor tror noen her at jeg har Aspergers??? Fordi jeg blir så fort utav meg og sår og tenker nesten på selvmord når ting går imot meg?

Anonym poster: ae5132f18cf66080cef99c3528a76c22

Skrevet

Pcen din virker ikke ? Og det skal alle andre vite fordi.....?

Du virker litt hjelpeløs, du sier du ser kommentarene de andre har lagt ut, så ring en av dem da vel, herregud...

Jeg har forklart på facebook hva som er galt med pc-en min til de andre, og jeg fikk svar fredagskveld på hva invitasjonen inneholdt. Lær deg å lese!!!!!!

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg har forklart på facebook hva som er galt med pc-en min til de andre, og jeg fikk svar fredagskveld på hva invitasjonen inneholdt. Lær deg å lese!!!!!!

Ro deg ned.

• Liker 1
Skrevet

Herregud!! Kan dere ikke lese???

Jeg kan se ALLE svarene, men IKKE invitasjonen! Det er fordi jeg IKKE kan skrolle helt opp på toppen, fordi det er noe galt med skrollen min!!!

Jeg har blitt mobbet mye i min tid, psykisk, derfor er jeg ekstra sår på dette når ingen gidder å svare.

Det var en dame som gadd å svare på fredag kveld, litt sent da ... så jeg takket pent nei og sa jeg var opptatt.

Hvorfor tror noen her at jeg har Aspergers??? Fordi jeg blir så fort utav meg og sår og tenker nesten på selvmord når ting går imot meg?

Løy du og sa du var opptatt ? Dette er ikke ment som mobbing, men tror du ikke folk oppfatter at du er så hårsår ovenfor dem ? De ønsker sikkert ikke å gå på tå hele tiden for at ikke du skal bryte ut.

Får du hjelp med dine sosiale problemer, du sier du er mobbeoffer og burde ha krav på det .

Her er et eksempel på hvorfor det ikke er så greit å svare deg. Ja, jeg var oppgitt i tonen, beklager det.

Men her ber du meg lese saksopplysninger som kom etter mitt innlegg. Jeg oppfatter og " lær deg å lese !!!!!!!!" ( masse utropstegn) som hysterisk skrik i øvre del av toneskalaen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...