Gå til innhold

Jeg klarer ikke holde kjeft!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sa noe veldig dumt til noen jeg så vidt kjenner. Jeg fortalte om en av mine værste hendelser at "Even" , at jeg og han har røyket hasj og drukket osv . og at vennen hans prøvde og voldta meg osv og en syk historie.

De ville møte han, jeg husker ikke om jeg spurte men uansett så sa jeg etterhvert nei og sa at de var slemme osv men de maser heletiden. Føler de bare bruker meg for å få kontakt med folk. Hva skal jeg gjøre? La de møte han?

Han er egentlig hyggelig, utenom noen av vennene hans.. Hva bør jeg gjøre? De slutter ikke å mase. Sier jg nei så regner jeg med at jeg ikke ser de igjen.

Anonym poster: 9968ca269eb0c464a9788d6dee199e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er alle helt i begynnelsen av 30-årene, og på facebook fikk jeg altså en invitasjon nylig.

Jeg har problem med å se hva invitasjonen handlet om, er noe galt, og skrev på invitasjonen at jeg ikke kunne se hva den handlet om, og om noen kunne fortelle hva som skulle skje.

Ingen har svart, og det syns jeg er litt rart ... Er ingen som har lagt igjen noen kommentar etter meg heller, da, men jeg la igjen en kommentar sent igår kveld, så tenkte noen ville se den til idag.

Syns det er litt rart at ingen har svart, da jeg ut ifra kommentarene på invitasjonen skjønner at det er noe som skal skje på lørdag, men aner ikke hva.

Hadde lyst til å legge igjen en kommentar til, men hva er vitsen? De burde da svare når de ser den?

Føler ofte at de lar være å svare på slike ting, og det syns jeg er så slitsomt ... hva er vitsen med å invitere når man ikke svarer på enke spørsmål?

Anonym poster: ae5132f18cf66080cef99c3528a76c22

Veeeeeldig vanskelig å forstå hva du skriver.

Er det slik at denne bekjente ønsker å møte "Even"? Eller vil den bekjente møte han som prøvde å voldta deg?

:vetikke:

Anonym poster: 09b088afa1ff4df4fd6dfc976a6108e9

• Liker 6
Skrevet

La de da møte Even! Ut i fra det du skriver, tror jeg ikke de bruker deg for å få kontakt med andre.

Eller... Hæ?

Skrevet

Han er egentlig hyggelig, utenom noen av vennene hans.. Hva bør jeg gjøre? De slutter ikke å mase. Sier jg nei så regner jeg med at jeg ikke ser de igjen.

Hmmmm

Om de ikke kan respektere deg og at du sier "no can do", så er de ikke verdt å være venner med!

Anonym poster: 09b088afa1ff4df4fd6dfc976a6108e9

Skrevet

Hei. Jeg sa noe veldig dumt til noen jeg så vidt kjenner. Jeg fortalte om en av mine værste hendelser at "Even" , at jeg og han har røyket hasj og drukket osv . og at vennen hans prøvde og voldta meg osv og en syk historie.

De ville møte han, jeg husker ikke om jeg spurte men uansett så sa jeg etterhvert nei og sa at de var slemme osv men de maser heletiden. Føler de bare bruker meg for å få kontakt med folk. Hva skal jeg gjøre? La de møte han?

Seriøst jente, skjønner du ikke selv at det er komplett umulig å forstå hva du mener? Skriv og forklar saken/problemet skikkelig. Hvor gammel er du?

<br /><br /> Anonym poster: 81c91c963364e24ad9e4d3c6863840b1

• Liker 5
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Huh? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...