Gå til innhold

Gruppesex og Club 4

Venus_venus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går var det et intervju på radioen med den ene damen som skal være med på dette. Hun var gift og hadde barn, mannen hennes skulle også være med på dette og de hadde gjort det før. De var aktive i swingers miljøet og sist var de med 11 stk. Hun gledet seg veldig og har lenge drømt om å få være med ennå fler.

Jeg ser ingenting galt i det! Før jeg hadde hørt intervjuet så var jeg litt usikker på hva jeg egentlig syntes om det, men nå.. etter å ha hørt hun snakke ut om det så ble det nesten kjedelig.. ingen big deal liksom. Hvorfor bry seg egentlig? Helt tydelig at dette er noe hun gjør fordi hun har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk stemmen forvrengt for å skåne sine barn ;) Både avgiften og premien er jo tatt bort.

OK.

Avgift og premie ble tatt bort når det ble søkelys på saken, ikke før.

Men for all del; som jeg har sagt før må folk gjerne gjøre det for min del. Det er som sagt avgiftbiten jeg har reagert mest på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jepp, avgiften var siste tilskudd fra avgiftsvennene i Arbeiderpartiet. Snart skal også onani avgiftsbeskattes i samme avgiftsklasse som sukkeravgiften og avgift på uinnspilte videobånd. Like før jeg går i protesttog med tent fakkel...

Anyway viser intervjuet at dere surmuser her i forumet var litt på ville veier når dere fremstilte dama som et "offer". Tror hun gleder seg til helga langt mere enn flertallet av oss herinne gjør. Men det velger nok dere å se bort i fra, når retorikken deres brister så fullstendig.

Nei, la folk pule. Gjør de ikke noe annet galt og ellers følger Kardemommeloven ¨så ser jeg ikke poenget med det forurettede korstoget dere fører herinne.

Kanskje grunnen til engasjementet deres er at det begynner å bli en stund siden mannfolk sto i kø for å få dere...???

mvh

Polarlyset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje grunnen til engasjementet deres er at det begynner å bli en stund siden mannfolk sto i kø for å få dere...???

mvh

Polarlyset

Ja det er klart det er det som er problemet vårt :klaske: , vi får ikke pult nok :roll::ler: .-Herregud har du ikke noe bedre og komme med

Folk må få gjøre som de vil er enig i at det med avgiften var det jeg stusset mest over også. men så er jeg så kjedelig da at jeg tenker

at ungene på jo være kjempe stolte når de finner ut i av hva mamma har gjort i helgen- Pult 100 menn. Det er rollemodell det , tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Poirot' date=' det verste var det med avgiften![/quote']

Jepp, det finnes et ord for slikt.......

Hadde nå denne avgiften ikke vært fjernet, så beklager jeg, da er de i mine øyne loosers hele gjengen som betaler et arangement for og delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Polarlyset

Jeg har lest alle inleggene og kan ikke se at du har skapt så jævla mye røre her inn, selv om jeg riktignok har skrevet dette innlegget. Nå er det jo heller ikke noe galt i å engasjere seg og såvidt jeg kan se er du den mest engasjerte.

Er grunnen til ditt engasjement at du ofte har problemer med å få folk til å engasjere seg i det du babler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarlyset

Mann40 bruker her seks linjer på å si absolutt ingenting. Skulle ikke forundre meg om han er pressetalsmann i statsministerns redegørelse for sitt syn på homofil praksis... :ler:

Vel, at man intet mener er jo også en mening. Men det behøver man ikke forurense nettsider med.

mvh

Polarlyset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mvh

Polarlyset

Om vi skal måle hvor lenge det er siden noen her inn ehar fått seg noe etter hvor usaklige innleggene deres er så må du ha vært i sølibat leeeenge...? Djeeez... :roll:

Skjønner ikke hvordan du kan skrive at alle som har diskutert på denne tråden er noen "surmus" osv, når de aller aller fleste har sagt at de syns det er greit at folk utøver den seksualiteten de vil så lenge de tenner på det, MEN trekker motivene bak denne omtalte happeningen i tvil...

Snakker om å jobbe for å lage en problemstilling... Hva er det du diskuterer egentlig?

Nei.. jeg kan bare si kondolerer Polarlyset... :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuske77

Mener nå at de som har lyst til å delta på slike arangementer skal gjøre det... Vi har alle være lyster å behov som vi skal ha rett til å dekke (innenfor lovens rammer). Jeg er ikke typen som deltar på slike treff, men jeg respekterer de som gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...