AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg har de siste årene hatt en del nupper/kviser/røde greier i ansiktet (mellom kinnene og munnen, på en måte). Før det har jeg egentlig hatt nesten feilfri hud siden jeg ble voksen, og den er fortsatt relativt fin ellers i ansiktet. Vet det kan være hormonelt, men jeg ser i hvert fall at om jeg drikker melk (noe jeg nesten aldri gjør lenger), blir huden vesentlig verre. Til vanlig bruker jeg variabelt med smør, ost, rømme og yoghurt naturell, men vurderer å kutte helt ut en stund for å se om det blir noen endring. Hvis jeg klarer, da Tror ikke jeg er laktoseintolerant, for jeg har ingen mageproblemer e.l.. Men er det noen her som har erfaring med dette med hud og melkeprodukter? Opplevd bedring etter å kutte ut? Må du kutte 100 % for at det skal bli bedre/bra? Anonym poster: a22307af3aa0c8940d02288ef86daa09
Gjest *Maja* Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Som selger av kosmetikk så har jeg anbefalt kunder som sliter med det samme som seg om å kutte ut alt som er melkerelatert i en mnd. Alle kom tilbake og merket forskjell på huden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå