AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Det er 21 års aldersgrense på alkohol i USA. Er det vanskelig å få kjøpt alkohol som mindreårig der borte? Bl.a. på café/restaurant? Komme inn på utesteder uten leg? Anonym poster: b02978b192bdd74df69ef4a1b751f3ea
Feminist1 Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 (endret) Er nok vanskelig hvis du skal følge loven (delvis at du ikke bruker falsk leg). Men jeg vil tro at i mindre rike strøk så er de ikke så nøye med dette. Men hvis du er der så vil du mest sannsynlig ikke få kjøpt alkohol. Hvor gammel er du, og hvor gammel ser du ut som? Endret 23. august 2012 av Feminist1
Wednesday Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Noen utesteder har 18-års grense for å komme inn, men 21 for å kjøpe alkohol i baren, er du under 21 får du en stor "X" på hver hånd, og alle må vise hånden i baren.. men jeg fikk da bare noen andre til å gå i baren for meg såklart, man er da ikke dum det er mest slike typiske student-steder da.. andre utesteder kommer du ikke inn hvis du ikke er 21. Noen er tilogmed så strenge at du må ha legg utstedt av staten du er i.. så noen er veldig firkanta.. fant et par steder de ikke brydde seg og man kunne kjøpe drikke under 21, men det var mer slike brune puber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå