Gå til innhold

Brev fra legen

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen dager siden var jeg hos legen for å sjekke at alt står bra til der nede, tok også en celleprøve. I går fikk jeg brev fra legen om å vennsligst ta kontakt for ny time hos legen. Har prøvd å ringe siden de åpnet i dag, men kommer ikke gjennom. Det står jo ingenting om årsaken til at jeg må ta kontakt eller noe i brevet, betyr det at det er noe alvorlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bety at noe er galt, eller at noe er alvorlig. Noen ganger er det feil på prøven, og man må ta den på ny. De har tatt for lite eller noe... :) Eller det kan være celleforandring, og de må ta ny prøve, som regel er det ikke noe galt, eller alvorlig. Det går nok helt fint skal du se :)

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar :) Men kunne de ikke ha skrevet det i brevet, eller ringt eller noe? Når det er så lite info i brevet jeg har fått ser jeg jo for meg at jeg har både kreft aids og kolara og at det er så alvorlig at de er nødt til å fortelle det til meg personlig. Det går nok helt fint ja, bare jeg som ble litt smånervøs, og det blir ikke bedre av at de ikke tar telefonen :P

Skrevet

Som regel pleier det jo å sto noe i brevet om hva som er årsaken, men kanskje de føler det er lettere å forklare over telefonen. Hadde det vært veldig alvorlig hadde nok legen kontaktet deg pr. telefon så samt de har telefonnummeret ditt.

Men som sagt det er nok ikke noe veldig alvorlig, og det går nok helt fint skal du se :) Uansett lykke til :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har blitt oppringt av mitt legekontor pga lite alvorlige ting så de kunne jo heller ringt deg med forslag til en ny time, isteden for å sende et brev og la deg lure og kanskje ikke bry deg. Det er noen som har legeskrekk og ville ignorert et slik brev.

Er umulig for oss å vite hvorfor de sendte brevet, det er sikkert ikke noe alvorlig, lykke til! :)

• Liker 1
Skrevet

Har hatt samme problem . Tok celleprøve og tester, fikk brev om å ta en ny prøve :-) Viste seg at jeg hadde for lite celler. Hadde det hvert alvorlig hadde de kontaktet deg via telefon :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...