Gå til innhold

Annemor30`s vei til en mindre kropp


Gjest annemor30

Anbefalte innlegg

Gjest annemor30

Ja.. min tur.. igjen!!

Har tidligere gått ned over 60 kg. Nå er det de siste sure som skal tas.

Mandag 20/8-12 : 75.9 kg

Mål: 65-68 innen jul.

Mandag: 2 timer i skogen med bikkja på morgen

2 timer i skogen med ungene på ettermiddagen

Tirsdag: 2 timer i skogen på morgen med bikkja

2 timer i skogen på ettermiddagen med ungene

Onsdag: 2 timer i skogen med bikkja på morgen

1.5 time med ungene i skogen og plukket sopp

Torsdag:2 timer i skogen på morgen

1 time på ettermiddagen med ungene

Endret av annemor30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annemor30

Lørdag: 2 timer i skogen med bikkja. Kjenner at jeg ikke spiser så mye mat nå som jeg gjorde før og det er bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

ingen trim idag,en fri dag da jeg har jobbe helg og hente dag med barn som har vært her og der på turer;) Veie dag i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så utrolig flink du har vært tidligere som har gått ned så mye :tommelsmil: Og så flink du er som skal i gang med de siste kiloene også. Med den innsatsen du har hatt tidligere vil du helt sikkert klare det nå også.

Å ha hund må jo være supert som treningskamerat. Den må på tur hver dag, så da nytter det ikke å bli sittende inne, noe som er veldig enkelt for oss uten (det er i allefall egen erfaring). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annemor30

Takk for det Lova1:) Jeg har virkelig troen på at jeg skal klare de siste kiloene også ;) Jobben og utfordringen ligger nok i å holde meg nede i vekt;)

MANDAG: 72,9 KG :hoppendeglad:

Endret av annemor30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært denne uka :D

Jeg kjenner til det du sier om å holde vekta. Jeg skal ikke ned så mye, og har gjort det før. Men finner ikke den samme motivasjonen i å holde kostholdet og treninga vedlike, som det er i fasen man skal ned. Jeg har tidligere gått i fella med "nå har jeg klart målet, nå kan jeg ta en brus/sjokolade/kake etc". Men det er jo bare tull. Det er da kampen starter. Så jeg må jobbe med psyken. Jeg tar meg godt både et glass brus og et kakestykke nå også dersom det er noe spesielt. Men er flink til å stoppe etter en smakebit.

Vi får bare stå på, så kanskje vi klarer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Kjente den følelsen idag,tenkte at guri,nå har du vært flink,om du tar en Marianne lakris idag så gjør ikke det noe,jeg tok i posen,åpnet den og SA: Nei,du,ingen belønning iform av lakris,legg den vekk og gå ut av huset;) jeg la den faktisk tilbake og var kjempe stolt! Belønningen er jo at tallene mine minker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...