Gå til innhold

Slikking - et krav?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Det hadde vært digg å kunne stille som krav at han ikke skulle slikke.

Det gjorde jeg! :)

• Liker 1
Skrevet

Vel. Noen digger det jo. Jeg hadde syns det hadde vært kjipt å aldri få suge. Dermed hadde det muligens vært feil å stille krav om ingen slikking. Hadde han vært meh til hele greien, så hadde det jo stilt seg annerledes.

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på som noe problem gitt, aldri vært noen som IKKE har villet det :briller:

Skrevet

Suging er et krav, i hvert fall, og jeg slikker gjerne til tungekrampa tar meg.

• Liker 5
Skrevet

Kunne jeg vært i ett langvarig forhold med en som ikke gav meg oralsex? Nei. Oralsex er en del av mitt sexliv som jeg ikke er villig til å gi opp, så om partner ikke ville gi eller viste tydelig at han ikke likte det ville han kjapt blitt byttet ut. Sex er viktig for meg og for at et forhold skal fungere må også sexen fungere for oss begge :)

Gjest Lenni20
Skrevet (endret)

Er jo godt, men hvis han vet hva han gjør..

var borti en som ikke visste hva han gjorde.. jeg klarte bokstavelig talt ikke å gå eller sitte uten å si AUUAUAU i en hel uke etter..

haha

Endret av Lenni20
Skrevet

Er jo godt, men hvis han vet hva han gjør..

var borti en som ikke visste hva han gjorde.. jeg klarte bokstavelig talt ikke å gå eller sitte uten å si AUUAUAU i en hel uke etter..

haha

Du hadde muligheten til å si fra, du vet det?

• Liker 3
Skrevet

Ja, for meg er det et krav. For at jeg skal ha et tilfredsstillende sexliv er gjensidig oralsex en nødvendighet, å kunne gi oralsex betyr mye for meg, det samme gjør det å motta. Derfor kunne jeg ikke vært sammen med en mann som ikke likte oralsex, jeg hadde følt at vi hadde et amputert sexliv.

Og en mann som mente han selv hadde rett på blowjobs men som nektet å gi noe tilbake? NEI. Dette tyder på en ekstremt utiltrekkende personlighet, og egoistiske menn er det verste jeg vet.

Gjest Lenni20
Skrevet

Du hadde muligheten til å si fra, du vet det?

Jeg sa ifra kanskje 2-3 ganger, så sa jeg nok er nok.. men var visst for sent .

hehe

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at noen tydeligvis ikke liker å slikke.

Skrevet

Det er et krav at man får lov :ler:

• Liker 1
Skrevet

Men så er du ikke akkurat skyggeredd heller du da! :ler:

Skrevet (endret)

Skal jeg suge skal han slikke.

Enig!!

Endret av MissStiles
Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke noe krav, men jeg vil bli fiendtlig innstilt hvis en fyr ikke vil gjøre ditt og datt med meg mens vi har sex og samtidig kreve og kreve selv.

• Liker 2
Skrevet

Er vel mer et krav at jeg får lov til å suge.

Men dersom han vil gå ned på meg, så må han virkelig vise at han gjør det fordi han vil og ikke på grunn av noe "likt skal være likt"-bullshit. Klarer ikke nyte det om det bare blir gjort for å gjengjelde "tjenesten".

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Er vel mer et krav at jeg får lov til å suge.

Men dersom han vil gå ned på meg, så må han virkelig vise at han gjør det fordi han vil og ikke på grunn av noe "likt skal være likt"-bullshit. Klarer ikke nyte det om det bare blir gjort for å gjengjelde "tjenesten".

:klappe:

Skrevet

Nei. Det er ikke et krav. Ser helst at det ikke skjer i det hele tatt.

Gjest HunterLady
Skrevet

Men så er du ikke akkurat skyggeredd heller du da! :ler:

Man trenger da vel ikke å være direkte tøff bare fordi jeg ikke liker å bli slikka?? :P

Og det er vel ikke akkurat et skikkelig krav, men jeg ser helst til at det ikke forekommer, så dersom mannen ikke kan leve uten å slikke, så har vi et stooooort problem.

Med mindre han er jævlig flink, noe som er heller tvilsomt siden alle som har prøvd har vært mindre flinke.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes slikking er digg nesten uansett. Så lenge han holder seg i riktig område så er det langt ifra ubehagelig, selv om det er et stykke mellom de som klarer å få meg til himmels.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...