Gjest Nikee Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg har brukt Mercilon de siste årene, og det har vært min faste p pille. Jeg har egentlig alltid vært fornøyd med den, og jeg har merket lite bivirkninger. Eller vel inntil nå dette siste året. Jeg gikk over til noen andre piller i 9 mnd av ulike årsaker, før jeg kom tilbake til Mercilon. Og da merket jeg det. Jeg svetter utrolig mye og lettere når jeg går på Mercilon! Det er ikke noe som står på listen over mulige bivirkninger, så vidt jeg kan huske men likevel. Jeg blir spesielt veldig svett i rygg, under armene, ansiktet, nakken osv. Og det kan være for den minste ting! Og det irriterer. Så nå lurer jeg på om noen av dere har opplevd dette? Og ikke minst hvilke andre p piller dere bruker? Jeg vil ikke ha minipiller. Jeg har tidligere brukt Yasmin, og P plaster Så hvilken p pille er du mest fornøyd med? EDIT: har endret tittelen på tråden Endret 23. august 2012 av Nikee
She_Leiva Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg vil anbefale deg å høre med legen din eller helsesøster som har kompetanse på dette området. Jeg bruker Yasminelle 21. 1
Gjest Nikee Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Det skal jeg Men vil gjerne høre andres erfaringer med andre merker, så har jeg en viss ide
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Jeg brukte microgynon og hadde blødninger i 6 uker, så fikk synfase. Funker strålende for meg hvertfall. Veldig fornøyd :-) Anonym poster: e2ad876ade9fa670fae3c56b7d86ac37
Gjest Punch Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Du burde ikke høre på anbefalinger, man kan reagere helt ulikt på p-piller.
Gjest Nikee Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 (endret) Du burde ikke høre på anbefalinger, man kan reagere helt ulikt på p-piller. Det er vel mer opp til meg? Jeg vil gjerne høre om folk har opplevd bra eller negative tendenser med p pillene, jeg er selvfølgelig klar over at alle reagerer ulikt. Men jeg vil fremdeles høre hva de synes har fungert best. Hvorfor er det så vanskelig å bare svare? Hvorfor vil du ikke ha minipiller? Minipiller er alt for usikre for min del, jeg glemte å skrive det i HI men jeg fikk minipiller først og det ble bare tull med det. Var jeg litt for sent ute så var de ikke sikre i det hele tatt. Og det var uregelmessige blødninger, det kom i hytt og pine og jeg kunne aldri være sikker. Med p pillene vet jeg nøyaktig på dagen når mensen kommer, og nesten bombesikker når på dagen Med p plaster gikk det ikke så bra, jeg klødde som bare det i området rundt. Så droppet det etter å ha prøvd et par måneder. Endret 23. august 2012 av Nikee
MissStiles Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Før brukte jeg microgynon men humøret gikk veldig mye opp og ned. I tillegg til nedsatt sexlyst. Nå har jeg byttet til Yasmin. Håper det fungerer bedre for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå