AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Vært gjennom mye den siste uken. Jobben. De lar meg gjennomgå mye. Har stengt meg inne hjemme. Klarer ingen ting. Tar 3 sovepiller hver natt og våkner av hjertebank, får ikke sove. Det lille jeg sover får jeg mareritt. Veier 51 kilo nå. Ingen mat frister. Set ut som jeg har vært på fangeleir. Mørke ringer under øynene. Øynene ser ikke helt åpne ut. Ser så trist ut. Spørsmål: Hvordan kan jeg se mindre trist ut. Vil ikke se sånn ut. Ser helt jævlig ut. Hva kan jeg gjøre, drikke, spise...hva som helst... Anonym poster: d71a285932495ec220e0cb0b4e431229
Feminist1 Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Stakkars deg Har du prøvd å snakke med noen? Gjøre ting du liker? Det hjelper faktisk mot depresjoner ( eller iallefall gjør den mindre tung) å være med andre mennesker. Også er det viktig å huske at personer ser deg som du selv ser deg, hvis du selv mener at du ser trist ut så vil andre føle det samme. Som sagt gjør ting som gjør deg glad og prøv å finn noen å snakke med. Konkrete tips vet jeg ikke, utenom å ha et bra/sunt kosthold og sove mye. Er du mye stresset for tiden?
spinnwild Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 For å se mindre trist ut, så er beste medisin å bli mindre trist. Jeg anbefaler å snakke med en psykolog.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Gå til fastlegen din. Det der høres ikke bra ut. Anonym poster: f7ea1a0c18ffa9ee8938dfc7f6368d1a
betrayed Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Drikk, spis (regelmessig), få deg søvn (om du får sove på sofaen, gjør det evt.), vask fjeset med kaldt vann og ellers har man jo alltids concealer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå