Gå til innhold

Pinlige - ereksjoner

Fremhevede innlegg

Gjest Høymann
Skrevet

Da får jeg prøve å være litt kreativ her inne jeg også!

Som titelen sier, så lurer jeg på om dere har hatt noen festlige/pinlige ereksjoner dere vil dele med dere!

Jeg kan jo starte med den standare få bennern på skolen i en time.... jeg satt godt inntill pulten resten av den timen for å si det sånn.. :rolleyes:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gjelder ikke dette meg men samboeren min. Hihi.

Da vi var i Syden, så badet vi, så klapset jeg han på rumpen på tull mens vi gikk opp av vannet og bang så stod den. Hihii, var bare sånn tuuusen gamle damer som satt der og skravlet og alle snudde seg... Han var rask ut igjen i vannet for å si det sånn ;p

Han fikk også en gang vi hadde besøk av hele familien hans, jeg satt på fanget hans, så hvisket han at jeg ikke måtte reise meg, så hørte jeg det ikke og reiste meg og der satt han :P

• Liker 4
Skrevet

Det er da ikke no stress? Legg pikken oppover, dra skjorta/genseren over og bøy deg littegranne fram når du sitter.

Når du står kan du ta henda i lomma og "vippe" ut buksa. Med mindre du bruker lakkbukse, eller pikken din er som en colaflaske, så skal det gå bra.

• Liker 7
Skrevet

JEG??????? Jeg har jo ikke pikk. Vet samboerne min har gjort det med å legge pikken oppover noen ganger, hvis vi har klint på bussen eller ja, sånne type ting, men akkkurat det med badeshortsen tror jeg ikke var så lett å skjule. I besøket tror jeg også det kom brått på siden han trodde jo jeg hadde fått med meg at jeg ikke skulle reise meg :P hehe.

• Liker 1
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Husker engang i starten av tenårene at jeg og ei venninne eller noe var på Pirbadet. Der sto det en gutt/mann og kastet ball med to jenter Plutselig sto han der i bølgebassenget med stå gitt. Haha, pinlig.

Gjest Katten.
Skrevet

Husker engang i starten av tenårene at jeg og ei venninne eller noe var på Pirbadet. Der sto det en gutt/mann og kastet ball med to jenter Plutselig sto han der i bølgebassenget med stå gitt. Haha, pinlig.

Heh, du vil ikke vite hvor mye rart som har foregått i Pirbadet.

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Heh, du vil ikke vite hvor mye rart som har foregått i Pirbadet.

Neei, kanskje ikke. Har heldigvis ikke sett noe annet enn den stå'en der og mange råklinende klående par :P

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Har vært vitne til noen stakkarer som har fått ståpikk, og blitt nådeløst kalt opp på tavla. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Har vært vitne til noen stakkarer som har fått ståpikk, og blitt nådeløst kalt opp på tavla. :gjeiper:

Stakkarslig å få stå? Vil da heller si det er mer stakkarslig med dem som ikke får det.<br /><br /> Anonym poster: 1dfdfc1d8c6d82d3a9adee66c6915ac2

Gjest sardintroll
Skrevet

Stakkarslig å få stå? Vil da heller si det er mer stakkarslig med dem som ikke får det.<br /><br /> Anonym poster: 1dfdfc1d8c6d82d3a9adee66c6915ac2

Selvfølgelig er det ikke stakkarslig å få stå, men jeg synes synd på de som får det i en slik situasjon, det kan umulig være gøy. :)

• Liker 4
Skrevet

Huh? På barne/ungdomsskolen hadde jeg da stå omtrent hver eneste dag. "Fiksa" det på toalettet i et friminutt, men det var egentlig mest plagsomt. Skjedde mange ganger hver dag.

Ellers er det vel null problem å skjule den hvis man går med en alminnelig jeans? Litt verre er det i badeshorts, men da får man bare komme på en unnskyldning for å legge seg litt på magen og "sole seg". :)

Anonym poster: 6fe67b54254da633065960c1bdcb0671

Skrevet

Jepp, på skolen. På 90-tallet, da det var in med vide bukser.... satt der med DEN teltstanga!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...