Gå til innhold

Har han ødelagt underlivet mitt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med ungdomskjæresten min til jeg var 23 år, sexen var alltid veldig bra og jeg fikk lett vaginale orgasmer. Forholdet tok slutt fordi jeg skulle være bistandsarbeider i ett år, i et annet land. I det landet traff jeg en annen mann og vi ble friends with benefits.

Han han var veldig, veldig godt utstyrt og det tok lang tid før vi klarte å få hele penisen hans inni meg. Måtte bruke glidemiddel hver gang, og etter hvert begynte faktisk de vanlige tampongene jeg alltid hadde brukt å dette rett ut av skjeden min, så han må jo ha forandret underlivet mitt på noen måte :(

Da jeg kom hjem igjen ble jeg sammen med ungdomskjæresten igjen, vi er sammen nå. Men sexen er ikke den samme. Både jeg og han kjenner lite når vi har sex, det føles som jeg har blitt for stor for ham i underlivet. Typen er lei seg og det virker som han er sint på meg, jeg har forklart han at han andre fyren utvidet meg max og at det ikke er min skyld. Jeg kniper og kniper, men det føles åpent allikevel. Hater følelsen av at typen kjennes liten ut i et stort hull, jeg liker mer å føle at jeg blir tøyd ut. Noen som har erfaring med vaginal-plastikk? Andre råd?? :(

Anonym poster: 4371e5fb69b3564b3d8363e66ee8ce7b

Anonym poster: 65252ac70ff117687ee6db3b9d2097de

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av, det er normalt at det tar tid å venne seg til hverandre igjen dersom du har hatt en partner som var større enn din eks (som du nå har kommet sammen igjen med). Selv om du gjør øvelser, så kommer ikke resultatene over natta, og det tar også noe tid før skjeden trekker seg tilbake igjen, men normalt vil det skje. Husk at den er tøyelig og kan romme alt fra en finger til et barn ved fødsel!

Anonym poster: 357a87bc75ea794bbe0708ed5e9186cc

• Liker 18
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg tvipper at du er såppass ung at dette kan fikses med trening. Begynn å gå med vaginalkuler når du går på tur f.eks, begynn med større kuler og gå gradvis over til mindre. Det går seg til med tid, jeg har alltid blitt "tilpasset" mellom hver kjæreste, og om jeg ikke har sex på ei ukes tid på er det nesten umulig å få plass til typens penis inni der. Vaginaen din fikser dette selv, men du kan godt hjelpe den.

Anonym poster: 0c33b7e15d7e540db0a4c7219b39e0ef

• Liker 4
Skrevet

TS her. Takk for svar! Jeg håper også at det tilpasser seg, men vi har vært sammen igjen i over 4 måneder nå, jeg har tatt knipeøvelser hele tiden. Det føles bare så håpløst, som om størrelses-forsjellen har blitt fors tor til å fikse med knipeøvelser, eller av seg selv... Jeg har faktisk prøvd kuler, men klarer ikke å holde dem fast inni meg, de detter bare ut... :S

Anonym poster: 3e83b12d1d9e04cbe878e2766b729783

• Liker 3
Skrevet

Som skrevet over vil dette nok kunne gå over med trening over tid samt tilpasning til hverandre. Hvis det ikke blir bedre anbefaler jeg deg å ta kontakt med legen din, for å finne ut om det ligger noe annet bak. Jeg skal ikke si for sikkert, men tror jeg har lest et sted at enkelte infeksjoner og dårlig miljø/helse i underlivet kan føre til at vagina føles slappere.

Må bare få påpeke en ting helt til slutt.. Jeg tror ikke akkurat det gjør underverker for sexlivet deres, ei heller selvtilliten til typen din at du påpeker at du har blitt såpass utvidet av en annen mann. Det svir nok veldig for ham, og dette i seg selv kan være opphavet til flere seksuelle problemer.

Lykke til :)

• Liker 22
Skrevet

Jeg tror kanskje du gjør øvelsene feil hvis du ikke har hatt noen effekt på fire måneder.

Kikk litt på denne videoen og se om du får noen tips:

• Liker 5
Skrevet

Enig med siste her.

Du kunne kanskje formulert deg på en annen måte enn at en annen mann har utvidet deg max på grunn av en kjempe kuk.

Enkelte ganger er det bedre å lyve, og dette mener jeg er en av de. Skyld på en stor dildo, mangel knipeøvelser, hva som helst ville han trodd på for å slippe å se for seg en gigant av en kuk sprenge deg.

• Liker 15
Skrevet

På Pinlige sykdommer hadde de tre damer som testet ut tre metoder for å stramme opp kjedemuskulaturen. Hun ene brukte knipekoner, den andre brukte en slags knipe"dildo" i mangel på et bedre ord og tredje bruke bare vanlige knipeøvelser. I prosent så mener jeg å huske at det var hun som gjorde ordinære knipeøvelser som strammet inn mest. Jeg ville derfor oppsøkt helsepersonell som kunne vist deg hvordan dette skal gjøres skikkelig.

• Liker 1
Skrevet

knipeøvelser kan enkelt forklares med at rumpeballene og magen skal vere slappe og en tenkt drue skal kjøre heis,og den heisen har ikke stopper så den må holdes oppe, tell til ti og slipp sakte ned , kjør 5-6 runder hver dag med 20 repitisjoner

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

• Liker 1
Skrevet

Enten er dette ganske nice utført trolling ellers har du en seriøs mangel på sosial intelligens hva menn gjelder. Hvis du seriøst har fortalt typen din at du nå er for vid for han fordi du ble banget av en eller annen dude i den tredje verden med stor kukk hele pauseåret deres skulle jeg ønske at du filmet den samtalen. Jeg hadde kjøpt DVD-en!

• Liker 45
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Typen er lei seg og det virker som han er sint på meg, jeg har forklart han at han andre fyren utvidet meg max og at det ikke er min skyld.

Du sa dette? Ikke rart fyren er sint og lei seg. Egentlig kan dere gjøre det slutt først som sist, tror neppe dere får fikset dette, etter en slik uttalelse fra deg.

Skjeden er dessuten fleksibel, og vil gå tilbake til normalen, etter kort tid. Dersom det hadde vært slik du beskriver ville alle som drev med fisting ødelagt sitt eget sexliv. De fleste kvinner har prøvd en sværing en gang eller tre, uten at det får slike fatale konsekvenser. (Evt ta en tur til legen.)

Dette "problemet" er mest sannsynlig noe du har laget inni hodet ditt, kanskje fordi han andre fyren var bedre i senga all-over, eller fordi du innerst inne var betatt av han, og derfor glorifiserer størrelsen, fordi du ikke vil innrømme for deg selv hva som egentlig trekker deg tilbake til han.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Min erfaring tilsier at det tar 3-5 måneder før en vagina er tilpasset min størrelse, med regelmessig sex.

Skrevet

Min erfaring tilsier at det tar 3-5 måneder før en vagina er tilpasset min størrelse, med regelmessig sex.

Jaha, da har den krympet nok? Helt tullete innlegg som ikke er relevant for tråden.

Anonym poster: 7b9daa515897c5f110f212b528777c2c

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Jaha, da har den krympet nok? Helt tullete innlegg som ikke er relevant for tråden.

Bra du har selvinnsikt.

• Liker 2
Skrevet

Bra du har selvinnsikt.

Ordbok.no

Skrevet

Stakkar, må være ekstremt liten du da om det tar opp til fem måneder med knipeøvelser før det er trangt nok for deg. Tørr ikke tenke på hvor lang tid det da tar etter en fødsel.

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor antas det at tilpasningen er nedover?

• Liker 13
Skrevet

Skjeden vil normalt trekke seg sammen for å tilpasse seg penis gradvis, men det er utrolig viktig at man også bruker knipeøvelsene riktig i slike situasjoner. Gjør man øvelsene feil, vil de ikke ha ønsket virkning.

Nå tror vel jeg også som flere andre her at dette forholdet vil gå i oppløsning etterhvert som frustrasjonen sakte dreper typen din. Mye ligger i hodet når det gjelder sex. Han vil bekymre seg nå framover, og selvtilliten hans vil gå rett vest. Alt du kan gjøre er å være så positiv du bare klarer. Vis at du har lyst på ham. Ikke snakk om monsterpikken foran ham! Ha sex på flere måter enn bare penetrering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...