frida J. Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 Nå som sommeren er over er det tilbake til studier og jobb for mange av oss. I år har jeg bestemt meg for å droppe bilen å anskaffe meg en sykkel. Etter at Ulrikke Lund blogget om Nirve-syklene har jeg siklet på de lenge, og nå ser jeg at de har høstsalg så jeg vurderer å slå til. ( www.nirve.no ) Men jeg klarer ikke bestemme meg! Skal jeg gå for en 7-gir eller en 3-girs modell? sparer fort litt penger på en 3 girs. Men vil jeg angre meg i og med at det er litt bakker her jeg bor nå? (Trondheim) Det MÅ bli hvit Nirve sykkel, med kurv så klart. Dette er 3-girs modellen jeg vurderer: http://www.nirve.no/cruisersykler-1/damesykkel/coco-loco.html Og dette er 7-girs modellen: http://www.nirve.no/cruisersykler-1/damesykkel/starliner-vintage-cream.html Som dere ser så er jeg en "sucker" for hvite sykler Hva tror dere? 7 eller 3 gir? Jeg er en forholdsvis sprek person, men ønkser ikke at sykkelen skal være der for trim. Den skal først og fremst brukes til transport... Med stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #2 Del Skrevet 22. august 2012 Den med 7 gir har ikke bare flere gir, den er "lettvekt" også. Det vil du helt klart merke forskjell på. Særlig i de oppoverbakkene som er i Trondheim. Det kan føles som litt surt å betale over 1000 kroner for den litt dyrere sykkelen, men tro meg, den er billig! Du vil mye heller ha en lettere sykkel å sykle med enn en som er tung. Anonym poster: 0fc6c9f28e404f869ac7fc5fbd7a2189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida J. Skrevet 22. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2012 Den med 7 gir har ikke bare flere gir, den er "lettvekt" også. Det vil du helt klart merke forskjell på. Særlig i de oppoverbakkene som er i Trondheim. Det kan føles som litt surt å betale over 1000 kroner for den litt dyrere sykkelen, men tro meg, den er billig! Du vil mye heller ha en lettere sykkel å sykle med enn en som er tung. Anonym poster: 0fc6c9f28e404f869ac7fc5fbd7a2189 Da dropper vi å dra på byen denne helgen, og investerer i en lettere sykkel! Takk for svar:D Gleder meg som bare det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå