Gå til innhold

Ny Nirve sykkel 3 eller 7 gir?

frida J.

Anbefalte innlegg

Nå som sommeren er over er det tilbake til studier og jobb for mange av oss. I år har jeg bestemt meg for å droppe bilen å anskaffe meg en sykkel.

Etter at Ulrikke Lund blogget om Nirve-syklene har jeg siklet på de lenge, og nå ser jeg at de har høstsalg så jeg vurderer å slå til. ( www.nirve.no )

Men jeg klarer ikke bestemme meg!

Skal jeg gå for en 7-gir eller en 3-girs modell? sparer fort litt penger på en 3 girs. Men vil jeg angre meg i og med at det er litt bakker her jeg bor nå? (Trondheim)

Det MÅ bli hvit Nirve sykkel, med kurv så klart.

Dette er 3-girs modellen jeg vurderer: http://www.nirve.no/cruisersykler-1/damesykkel/coco-loco.html

Og dette er 7-girs modellen:

http://www.nirve.no/cruisersykler-1/damesykkel/starliner-vintage-cream.html

Som dere ser så er jeg en "sucker" for hvite sykler :)

Hva tror dere? 7 eller 3 gir? Jeg er en forholdsvis sprek person, men ønkser ikke at sykkelen skal være der for trim. Den skal først og fremst brukes til transport... Med stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den med 7 gir har ikke bare flere gir, den er "lettvekt" også. Det vil du helt klart merke forskjell på. Særlig i de oppoverbakkene som er i Trondheim.

Det kan føles som litt surt å betale over 1000 kroner for den litt dyrere sykkelen, men tro meg, den er billig! Du vil mye heller ha en lettere sykkel å sykle med enn en som er tung.

Anonym poster: 0fc6c9f28e404f869ac7fc5fbd7a2189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med 7 gir har ikke bare flere gir, den er "lettvekt" også. Det vil du helt klart merke forskjell på. Særlig i de oppoverbakkene som er i Trondheim.

Det kan føles som litt surt å betale over 1000 kroner for den litt dyrere sykkelen, men tro meg, den er billig! Du vil mye heller ha en lettere sykkel å sykle med enn en som er tung.

Anonym poster: 0fc6c9f28e404f869ac7fc5fbd7a2189

Da dropper vi å dra på byen denne helgen, og investerer i en lettere sykkel! :) Takk for svar:D Gleder meg som bare det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...