AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Møtte en fra Sukker i går, og det gikk kjempebra tror jeg. Spurte om vi skulle finne på noe i dag også, men det kunne han ikke. Spurte om hvorfor, og han sa at han hadde en annen date Avtalt før vi møttes, da, men likevel. Hva hadde dere gjort? Anonym poster: 805f13cf58d7c45db5e84ad807bdb566
Gjest Gaea Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Vel, man kan egentlig ikke forvente at dere bare skal date hverandre enda, etter ett møte. Men skjønner hva du føler. Selv aldri forstått at andre har lyst til å date flere samtidig, det føles helt feil ut for meg. Jeg hadde antakeligvis ignorert det, og hørt om jeg kunne møtt ham et par ganger til - og spurt om han fortsatt datet flere etter det. Om han fortsatt gjør det, får du bedømme selv om det er situasjon du er komfortabel med eller ikke.
Steinar40 Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Møtte en fra Sukker i går, og det gikk kjempebra tror jeg. Spurte om vi skulle finne på noe i dag også, men det kunne han ikke. Spurte om hvorfor, og han sa at han hadde en annen date Avtalt før vi møttes, da, men likevel. Hva hadde dere gjort? Anonym poster: 805f13cf58d7c45db5e84ad807bdb566 Avskrevet fyren umiddelbart. 11
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Done. Anonym poster: 805f13cf58d7c45db5e84ad807bdb566 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Ser ikke problemet da dere er i bli-kjent-fasen. Har dere avlagt noe løfte? Eller står det i profilen din at du krever at den andre kun skal snakke, skrive og date kun deg? Anonym poster: c2781a59c3d4a8093c21dde3ef33f95e 1
Arcamenel Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Hadde ikke reagert. Jeg føler det er helt normalt å date flere til man har vært på 2-3 dates og vet at kjemien virkelig er der - særlig når man møter folk over nett. 1
Steinar40 Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Hadde ikke reagert. Jeg føler det er helt normalt å date flere til man har vært på 2-3 dates og vet at kjemien virkelig er der - særlig når man møter folk over nett. Og hva skulle være normalt med det? Det blir bare surr og tull. 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Det blir bare surr og tull. Det viser i hvert fall at han ikke er så veldig interessert. Anonym poster: 805f13cf58d7c45db5e84ad807bdb566 6
Steinar40 Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Det viser i hvert fall at han ikke er så veldig interessert. Anonym poster: 805f13cf58d7c45db5e84ad807bdb566 Ja, det gjør det også.
Gjest Starlit Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg hadde villet droppet mannen, for her driver han å undersøke om han kan finne noe bedre :gjeiper: Han var tydeligvis ikke helt fornøyd med førstedeiten. Synes ikke dette virker det spor romantisk ut Endret 22. august 2012 av Starlit 4
Arcamenel Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Og hva skulle være normalt med det? Det blir bare surr og tull. Da har vi vel forskjellig syn på hva som er normalt, da.
tulipangnageren Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 Selv hadde jeg fått litt noia, selv om jeg likte fyren, hvis han spurte om å treffe meg allerede dagen etter første date. Spesielt hvis han også hadde spurt hvorfor jeg ikke kunne i stedet for å bare akseptere et 'sorry, er booket i morgen.' 8
Gjest ThaiChi Skrevet 22. august 2012 #13 Skrevet 22. august 2012 Jeg hadde ikke villet gå på date med en som etter å ha møtt meg velger å gå på den neste daten. Selv om den var avtalt før han møtte meg. Det er best med helt rene linjer, så blir det ikke tull og misforståelser. 7
Thorn Skrevet 22. august 2012 #14 Skrevet 22. august 2012 Selv hadde jeg fått litt noia, selv om jeg likte fyren, hvis han spurte om å treffe meg allerede dagen etter første date. Spesielt hvis han også hadde spurt hvorfor jeg ikke kunne i stedet for å bare akseptere et 'sorry, er booket i morgen.' Kunne ikke vært mer enig! Jeg syns også det er litt snodig at du forventer at han skal avlyse planer han allerede har lagt med andre etter bare ett møte. Tror fort jeg hadde blitt skremt bort om jeg var i hans sko der, egentlig... 4
lalaB Skrevet 22. august 2012 #15 Skrevet 22. august 2012 Selv hadde jeg fått litt noia, selv om jeg likte fyren, hvis han spurte om å treffe meg allerede dagen etter første date. Spesielt hvis han også hadde spurt hvorfor jeg ikke kunne i stedet for å bare akseptere et 'sorry, er booket i morgen.' Kan jo hende at hun har spurt på en litt annen måte enn det du beskriver da. Det kan ha vært et naturlig spørsmål i samtalen, av nysgjerrighet eller bare for å vise interesse at hun spurte om hva han skulle gjøre dagen etter.. Uansett hadde jeg blitt skreptisk når han hadde datet flere samtidig.. 1
SEHS Skrevet 22. august 2012 #16 Skrevet 22. august 2012 Jeg syntes ikke det at han har avtalt en annen date skal stoppe deg. Hadde det vært meg så hadde jeg fortsatt dialogen, sett om han kunne tenke seg en date på et annet tidspunkt. Dersom det begynner å bli litt seriøst, så hadde jeg nok etterhvert ønsket at mannen kuttet ut andre slik at det kunne bli oss. Men ikke du TS engang vet om dere hadde funket sammen over lengre tid, det vet man ikke etter et møte liksom. Jeg trodde virkelig det var vanlig å fiske litt på nettdating, kanskje kastet noen fisk ut i havet igjen, men sett om jeg fant en skikkelig fin en. Altså gi det ihvertfall litt tid, du kan jo fint gjøre det samme som ham i mellomtiden. Det er jo forskjell på å møte noen på en date, og det å date noen (fast). 2
kristian82 Skrevet 22. august 2012 #17 Skrevet 22. august 2012 Møtte en fra Sukker i går, og det gikk kjempebra tror jeg. Spurte om vi skulle finne på noe i dag også, men det kunne han ikke. Spurte om hvorfor, og han sa at han hadde en annen date Avtalt før vi møttes, da, men likevel. Hva hadde dere gjort? Anonym poster: 805f13cf58d7c45db5e84ad807bdb566 Høres kjipt ut. Har ikke noe sansen for sånn multi dating selv,men virker som det er mange som driver med det. Personlig hadde jeg nok stått over date nummer 2. 1
Gjesten Skrevet 22. august 2012 #18 Skrevet 22. august 2012 Jeg hadde nok latt ham gå på den andre daten og så gått ut med ham igjen selv. Han hadde åpenbart planlagt den andre daten før han hadde møtt deg. Han kunne jo ikke vite at dere hadde god kjemi. Når man nettdater risikerer man at det er skivebom, så å ha flere dater på rad er ikke unaturlig. Bare sørg for at dere er enige om når dere eventuelt blir eksklusive. 1
Steinar40 Skrevet 22. august 2012 #19 Skrevet 22. august 2012 (endret) Det som er sinnsvakt er jo at mange folk i dag tydeligvis tror det er normalt å date alt som beveger på seg. Hvor ble det av oppdragelsen som foreldrene skulle ha bidratt med? Endret 22. august 2012 av Steinar40 5
Gjesten Skrevet 22. august 2012 #20 Skrevet 22. august 2012 Det som er sinnsvakt er jo at mange folk i dag tydeligvis tror det er normalt å date alt som beveger på seg. Hvor ble det av oppdragelsen som foreldrene skulle ha bidratt med? Jeg mener det er forskjell på nettdating og det å date noen du faktisk møter og ender opp med å invitere ut. Nå har ikke jeg prøvd nettdating selv, men jeg ser på det som litt mer sjansespill. Det er vanskelig å vite noe om kjemi over nett, da ting ofte blir annerledes i virkeligheten enn over internett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå