Octavia Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Ønsker meg en ny brødboks med skjærebrett integrert på en eller annen måte. I lokket? Uttrekkbart i bunnen? Eller en annen lur løsning? Er lei av skjærebrettet som alltid er i veien. Noen som har fått fatt i en smart brødboks?
Mrs. B Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Hva med bare å legge en passe stor fjøl ned i brødboksen under brødet, som du så tar ut når du skal skjære? Da får du samlet det på ett sted..
:-) anna Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 På Rafens har de brødfjøl med lokk på. Høres ikke kul ut, men er det. Rødbrunt tre og glasslokk.
Mrs. Carten Skrevet 22. februar 2004 #4 Skrevet 22. februar 2004 Jeg har en brødboks i tre. Den er rosemalt med valgfritt bilde. Den har to hyller inni, plass til to brød altså. Lokket på forsiden tas ned og blir til et skjærebrett. Når du lukker lokket opp igjen faller smulene i bunnen på brødboksen. I bunnen på brødboksen er det en liten skuff hvor da smulene samles opp og den kan trekkes ut når en skal kaste dem. Genialt spør du meg! http://www.treboden.no/broedbokser.htm Her har jeg kjøpt min, men dem har dem sikkert på alle sånne butikker som selger slikt.
Octavia Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2004 Takk for svar. :-) anna, husker du hvilket merke brødboksen er? Rafens har ikke filial her i Stavanger, men jeg kan jo høre om andre kjøkkenbutikker har den samme. Skal til Oslo om et par uker, så jeg kan uansett sjekke i en butikk der. Mrs. Carten, brødboksen din virket genial. Rosemalt passer ikke helt inn hos meg, men de kan visst lage den akkurat som jeg vil, så hvis jeg ender opp med den, så skal jeg nok finne noe som passer! Takk for gode tips!
:-) anna Skrevet 22. februar 2004 #6 Skrevet 22. februar 2004 Hmm husker ikke hvilket merke det var, men jeg så den i Rafens-butikken som ligger i Grensen i Oslo. Den var veldig kul og jeg har fremdeles litt lyst på den...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå