AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg er en jente på 19 år. Er 1.64 høy og veier 51 kg. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg, fordi i det siste året har jeg begynt å tenke veldig mye på hva jeg spiser. Jeg spiser både godteri og mat, men jeg får utrolig dårlig samvittighet etterpå, og kunne aldri spist en hamburger om jeg hadde spist en sjokolade tidligere på dagen foreksempel..H ver eneste gang jeg er på butikken ser jeg på kaloriinnholdet på varen, og vurderer opp og ned om jeg skal kjøpe den. Jeg føler jeg har slaskemage, selvom jeg hele tiden får høre hvor tynn jeg er. Vet ikke hva dette kom av, men nå i sommer kom det en gutt bort til meg å sa "oi, du har lagt utrolig mye på deg.." Har tenkt litt over det, og vurdert om det faktisk er sant? Jeg er jo ikke tjukk, men klarer ikke tenke noe annet om meg selv.. Dette er ikke en skrytetråd.. Jeg sliter utrolig mye med dette, og trengte bare en plass å lufte tankene. Anonym poster: f6981b8aeb4370df7ad1a07b1b971bba
linedance Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg er 158cm høy og veier 55kg og jeg er akkurat passe i kroppsform. Mange sier at jeg er så tynn, men føler seg jeg er normal siden jeg er så kort. Du skal i allefall ikke føle deg tykk. Spis det du føler for og ikke tenk på kalorier hele tiden. Jeg har litt for mye her og der(hofter, mage), men bryr meg ikke. Jeg spiser det jeg har lyst på og holder meg i aktivitet. Kvinner skal tross alt ha litt ekstra rundt mage, hofter for å kunne føde et barn, så dette er normalt. Jeg har aldri slanket meg, alltid spist mye, så jeg tar ikke innover meg at folk sier jeg er tynn, fordi jeg vet med meg selv at jeg ikke har problemer med spiseforstyrrelse eller liknende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå