Gå til innhold

Jillian Michaels er LESBISK!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det visste jeg ikkefør jeg leste at partneren hennes har født en gutt. Og jeg songar vært sååååå betatt og forelsket i henne, og så er hun til og med lesbisk, jeg hadde kaaanskje hatt sjansen, siden jeg ER jente hehe. Åååååååh,hun er vakker. <br /><br /> Anonym poster: e63c81afd65c1de59caa3d0df8569a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg visste heller ikke at hun var lesbisk før jeg leste at partneren var gravid :P

Skrevet

hvorfor er jeg ikke sjokkert ? :klo:

• Liker 6
Gjest BabyBlue
Skrevet

Det visste ikke jeg heller :overrasket: Og jeg har en gaydar som er ganske så treffsikker. Men hun er en flott dame da! På samme tid er jeg overbevist om at jeg hadde krøllet meg sammen i en ball og krampegrått om hun ble min personlige trener. Hun er skummel :sjenert:

Skrevet

Wow, er hun!? Det hadde jeg aldri trodd! Flott er hun uansett.

Anonym poster: 80c0ac41eb6ec20063f1be3d9570c8c3

• Liker 1
Skrevet

Ts her, nei det hadde aldri fallt meg innp tro at hun var gay. Jeg ser på thebiggestlooser og ser at hun ikke er med. Jeg skulle Google hvorfor hun ikke er med da jeg kom over en artikkel om fødselen. JØØSS tenkte jeg bare, ble helt satt ut hehe<br /><br /> Anonym poster: 488d047f36d272bb0135622ddee16b76

Gjest badeand1
Skrevet

Syke greier for jeg søkte akkurat på Jillian Michaels på wikipedia og leste at hu var lesbe :P fem minutter før jeg så denne tråden. :O

Skrevet

Hvem?

Hun skumle dama som skjeller ut de slitne, feite folka på TVnorge/FEM.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett henne før, men ble ikke sånn MEGASJOKKET når jeg så bilder av henne :P men veldig pen da :)

Skrevet

Hvorfor er det overraskende? :klo:

Fordi hun ikke ser lesbisk ut?

Anonym poster: 9e5e987e7f1543af304c30a1f82ef70a

• Liker 2
Skrevet

Seriøst, kom det virkelig som et sjokk? Hadde blitt mer sjokkert om jeg hadde lest at hun og mannen hadde fått unge..

• Liker 4
Skrevet

Oi! Dette må jeg fylle på lista om " Ting jeg har lært av KG "

Jeg fant nettopp ut at jeg må være lesbisk.

• Liker 1
Skrevet

Visste hun var lesbisk fra starten av.

Kanskje dere damer ikke ser det, men hun har en svært macho holdning og ansiktsuttrykk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...