Gå til innhold

Middag på jobb - ingen kokemuligheter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber til kl 18 på et sted hvor det er ingen ovn eller mikrobølgeovn, kun et lite kjøleskap og en kaffetrakter. Jeg syns det er alt for seint å spise middag når jeg kommer hjem, da det gjerne ikke blir før i 20-tida..

Det blir så jeg bare spsier brødskiver, noe som ikke gjør meg ordentlig mett og jeg føler jeg ikke får i meg det jeg skal i forhold til en ordentlig middag.

Noen fler som har det sånn, kan man f.eks ta med oppvarmet mat før man drar og pakke inn i aluminiumsfolie? Eller der det dumt mtp bakterievekst....

Anonym poster: 25aa269b5a3100a7ae07f8264318aef5

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Tviler på at varmmat pakket inn i aluminiumsfolie kommer til å holde seg varm? Suppe eller pølser på termos funker nok. Eller en kald pastasalat av noe slag kunne kanskje vært noe? :-)

Skrevet

Hvis du gidder kan du jo invistere i din egen miko. Koster 200kr på Europris

Anonym poster: eb0ea50885cbb4c3c945140b5956fa6a

Skrevet

Når begynner du på jobb da? Du kan jo evt. lage klar middag hjemme og så varme opp når du kommer hjem. Feks en gryte eller noe.

Anonym poster: eb0ea50885cbb4c3c945140b5956fa6a

Skrevet

Hva med eggerøre, røkelaks, og salat?:) Det kan jo spises kaldt. Er kanskje litt kjipt med kald middag da men.

Så er det jo diverse salater og denslags man kan lage, suppe, pølse ol. på thermos. Evt. kan dere som jobber der kanskje spleise på en micro?:)

Skrevet

Rett i koppen?

Anonym poster: 73bd4d802635af68a12a08d1c885b5a9

Skrevet

Er mye salater en kan lage på forhånd. Og dermed kan variere mye i. Med kylling, spekeskinke, svinekjøtt eller tacokjøttdeig, variere i grønt, i dressing, med pasta, couscous, potetsalat e.l.

Pizzasnurrer kan man lage selv, evt. også med en sunnere vri med grovt mel og hjemmelagdet tomatsaus med urter og litt grønt + kjøtt f.eks. Det er veldig godt å spise kaldt også, synes jeg.

Forskjellige wraps osv.

Så kan man jo lage fyldig suppe og ha på termos også.

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg steker meg burger, lar den kjøles ned, og spiser den kald på jobb. kjempe godt.

Og jeg har kjøpt meg sandwitchjern å lager det på jobb.. Elsker smeltet ost.

product_c_349.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...