Ruskemor Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 (endret) Jeg går på p-piller og nå går jeg også på en antibiotikakur. er det noen som vet om dette gjør at prevensjonen virker dårligere? jeg nevnte til legen at jeg går på p-piller men han sa ingen ting om det ville ha dårligere virkning. har kastet pakningen til p-pillene så får ikke lest hva som står der. Endret 21. august 2012 av Ruskemor
Gjest Sol Jenta Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Ja, det kan gjøre prevensjonen dårligere. Det pleier å stå i bruksanvisningen til antibiotikaen også.. Har du lest der?
likning Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Pakningsvedleggene pleier å ligger ute på nett, bare google den typen du bruker.
ninuska_ Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Let den opp i felleskatalogen, så får du et riktig svar. Jeg tror det avhenger av antibiotika. Noen antibiotika kan svekke prevensjon i seg selv ved at den tas opp dårligere, mens andre svekker den kun hvis man kaster opp eller får diaré.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå