Gjest Lenni20 Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Ble medlem på sukker for et par år siden, så stengte jeg profilen min.. åpnet medlemskapet mitt igjen nå, også har jeg kommet i kontakt med ei kar , han virker hyggelig. vi har utvekslet tlf nr og han ville treffe meg nå på torsdag, sagt ja til det. Er sykt nervøs, noen som har noen tips? har noen her møtt noen fra sukker? erfaringer? Det andre jeg lurte på er aldersforskjell.. han er litt eldre, og når jeg mener litt mener jeg jeg er 21 og han er 30 .. hva syns folk om sånn aldersforskjell egentlig? jeg klarer ikke gutter på min egen alder .. føler null tiltrektning i tillegg av erfaring føler jeg de er mer barnslige.. setter pris på svar
iev Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Høres jo spennende ut! Go for it :-) prøvde meg på sukker selv, men det var ikke helt greia for meg tror jeg. Syntes det er så skremmende å møte noen fra nettet, med mindre man har snakket i laaang tid :-) jeg syntes ikke det er noe i veien med den aldersforskjellen :-) du er jo voksen og ikke lenger tenåring. Er man moden for alderen så er man moden for alderen :-) Har også samme problemet at jeg ikke fikser gutter på min egen alder. Helst ser jeg at det minst er 3-5år forskjell på meg og mann. Er jo selvsagt unntak. Blir ikke særlig tiltrukket av guttene på min egen alder jeg heller, vanligvis... Masse lykke til! Jeg håper daten din går bra :-)
Vendelins Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Så spennende! Lykke til.Si i fra hvordan det gikk. :O)
Gjest Gaea Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Så spennende! Jeg hadde profil for en stund siden selv, og det var ikke helt 'min greie' egentlig. Hadde egentlig ingen intensjoner om å møte noen heller, var der bare av nysgjerrighet - men endte opp med å snakke med (og etterhvert møte) en fyr som virket hyggelig, som nå har blitt kjæresten min Var litt nervøs i forkant, men prøvde å tenke som så, at hvis det går dårlig kan man jo bare si takk og farvel etter en times tid. Har egentlig ingen spesielle tips. Det beste er nok bare å møtes og la det gå som det går, uten å tenke alt for mye over samtaleemner etc på forhånd. Prøv å ikke danne deg et bilde av hvordan han ser ut i virkeligheten, hvordan han er å snakke med osv, da er det større sjanse for at man blir skuffet. Jeg synes ikke aldersforskjellen er noe ille, men jeg har aldri brydd meg om alder selv. Det viktigste er uansett hva dere føler selv, men antar at dere begge synes aldersforskjellen er overkommelig, siden dere har avtalt date. Oppdateringer er alltid koselige, forresten.
Tidus Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Jeg må si.. Aldersforskjellen betyr ingenting når det gjelder kjemi. Men den kan bety svært mye når det kommer til det lange løp. Jeg kjenner en del gutter i slutten av 20- til midten av 30-årene. De fleste dater 18-22-åringer for moro skyld. Pass deg for slike. Mange tar deg ikke seriøst, og ser på deg som et leketøy, og/eller skryteobjekt. Selv om du liker eldre karer, betyr det ikke at de eldre karene liker deg for noe annet enn den unge kroppen din.. Etter alle historiene jeg har hørt selv, ville jeg vært litt på vakt om jeg var deg. Når det er sagt, så kjenner jeg noen par hvor det er større aldersforskjell, og de ser ut til å ha det veldig bra 3
Gjest Lenni20 Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 (endret) vel, det gikk ikke.. karen viste seg til å være veldig arrogant og selvopptatt.. jeg måtte jobbe overtid også spurte om vi kunne ta det dagen etter. så kommer han med : jeg har satt av en kveld til deg, gidder ikke å bruke mer tid på deg. vil du møte meg så er det ikveld.. også sa han det på en måte at jeg skulle være beæret over at han engang har satt av tid til meg.. eehh.. Han kommer også med : den eneste grunnen til at jeg sa ja var at jeg skulle hjelpe deg med selvtilliten, altså seksuelt.. javell? når i alle dager spurte jeg han om dette? Er glad jeg ikke dro på denne ''daten'' Herre jemeni.. Men nå har jeg snakket med 2 andre, han ene skal jeg møte i morgen og han andre på torsdag.. så vi får håpe disse er litt mer ok. Snakkemåten dems er iallefall respektfull og hyggelig :-) Endret 26. august 2012 av Lenni20
lurki Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 vel, det gikk ikke.. karen viste seg til å være veldig arrogant og selvopptatt.. jeg måtte jobbe overtid også spurte om vi kunne ta det dagen etter. så kommer han med : jeg har satt av en kveld til deg, gidder ikke å bruke mer tid på deg. vil du møte meg så er det ikveld.. også sa han det på en måte at jeg skulle være beæret over at han engang har satt av tid til meg.. eehh.. Han kommer også med : den eneste grunnen til at jeg sa ja var at jeg skulle hjelpe deg med selvtilliten, altså seksuelt.. javell? når i alle dager spurte jeg han om dette? Er glad jeg ikke dro på denne ''daten'' Herre jemeni.. Men nå har jeg snakket med 2 andre, han ene skal jeg møte i morgen og han andre på torsdag.. så vi får håpe disse er litt mer ok. Snakkemåten dems er iallefall respektfull og hyggelig :-) Haha. Ja, da var det vel egentlig like greit.
Gjest Lenni20 Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 Takk ! Nervøsiteten er der .. Får håpe det går bedre i morgen
smilo Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Helt sikkert Hvordan er magefølelsen, og har du pratet med ham på telefon?
Gjest Lenni20 Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 Vet ikke helt, grugleder meg litt.. Han skal hente meg med sykkelen sin ( motorsykkel ) stort pluss der, så skal vi padle i kajakken hans :-D som jeg forsto det, jeg er ikke særlig flink til å prate på tlf, så det har stort sett gått i meldinger. Så vi får se :-) spent!!
Gjest Lenni20 Skrevet 26. august 2012 #14 Skrevet 26. august 2012 Vet ikke helt hva jeg kan ha på meg.. kajakk padling, hva tar man på seg til sånt?
Nautika Skrevet 26. august 2012 #15 Skrevet 26. august 2012 (endret) Lykke til på sukker-date Jeg var på sukker fra og til i 2 år, og møtte vel kanskje rundt 8 stk før jeg møtte drømmemannen Ikke gi opp selv om noen av datene ikke går som ønsket Høres spennende ut med kajakkpadling, greit å ikke ha en date som er altfor seriøs. Endret 26. august 2012 av Nautika
smilo Skrevet 27. august 2012 #16 Skrevet 27. august 2012 Høres ut som en fin date. Kos deg og nyt tiden. Klær: Noe som tåler vann
Gjest Lenni20 Skrevet 27. august 2012 #17 Skrevet 27. august 2012 Daten er over. det gikk helt ok egentlig .selve daten var drit kul han henta meg med motorsykkelen sin kjørte till bygdøy , seilte en sånn minibåt til en øy også tok vi kajakken og seilte og padla i et par timer men han virka som en alright fyr men følte ikke noe særlig til kjemi .. seilte og padla i et par timer, så kjørte han meg hjem..ble ikke noe kyss, bare en klem.. fikk melding av han nå.. vet ikke helt njoa , får se hvordan den på torsdag går
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå