Gjest Cuddly Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Fikk brev fra UNN idag hvor det sto at jeg er innkalt til samtale med lege :o Hva kan dette bety??? Det var det eneste som sto der... Har ikke tålmodighet til å vente til telefontiden :oops: Timen er neste onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 At du har vunnet 1 000 000 kr i UNN lotteriet :-) Unskyld :oops: Stygt av meg å tulle med deg. Men det var litt fristende, for det brevet kan jo bety alt. Haddde foresten vært fint om vi her på KG kunne svare hverandre på hva en hver lege kommer til å fortelle i neste møte Ikke bli sur på meg nå da... bare tuller litt med deg. Selv hadde jeg vært like nyskjerrig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Helt greit å tulle, fordi i forfjamselsen glemte jeg å si at det ikke er neste møte, men første møte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Jamen tar de ikke et sånt "kartleggingsmøte" når du starter utredning? De sa iallefall at legen tar et møte der de kartlegger hvordan situasjonen er osv.. men da skal vel mannen også være med! står det ikke noe om det i "permen" din? vi fikk en perm fra sykehuset der det stod hva som kom til å skje og hva vi må igjennom av us. og prøver etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 18. februar 2004 #5 Del Skrevet 18. februar 2004 Nope! Kun meg, og det fikk jeg bekreftet da jeg ringte UNN. Spurte ikke hva som skulle gjøres, det hørtes ut som hun hadde det travelt... litt dumt å tenke sånn, vet det :oops: Vi har aldri fått noen perm eller noe, kun dette brevet + et som bare sa at de hadde mottatt søknaden, vel en mnd siden. Går ut ifra at dette er et slags kartleggingsmøte, og syns det var rart at bare jeg skulle komme... men samboer blir med anyway! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 19. februar 2004 #6 Del Skrevet 19. februar 2004 Er det en for samtale til IVF?? Vi skal dit i mars, og det er kun jeg som er innkalt. Min kjære ringte Tromsø for å spørre hvorfor bare jeg og ikke han skulle være med, fikk han opplyst at det var slutt fra i år at mannen er med pga det økonomiske???!! For dyrt å dekke reise, opphold ol for mannen??? Dusteregler, men i allefall vi drar begge, (og det anbefalte de på sykehuset også), selv om det koster oss kr 5000,- tur retur for en dag............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. februar 2004 #7 Del Skrevet 19. februar 2004 Det er jo helt utrolig dumt! Gjelder det alle gangene hvor det ikke er helt, helt nødvendig at han er med? Og ja, det er ivf - det vil si; hvilken behandling er vel ikke fastsatt... vet nok mye mer onsdag på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. februar 2004 #8 Del Skrevet 19. februar 2004 Herregud! jeg reiser da ikke til sykehuset uten Maddenmannen!! De dekker vel ikke reise og opphold til mann når det gjelder samtaler o.l. men jeg vet at de dekker det når forsøkene settes igang..men det hjelper lite for min del! han skal med uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. februar 2004 #9 Del Skrevet 19. februar 2004 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine27 Skrevet 20. februar 2004 #10 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei. Har nettopp hatt 1. forsøk i Tromsø. Det stemmer nok at mannen ikke får være med lenger på info.møte. Jeg hadde flaks siden trygdekontoret der jeg bor, ikke hadde fått med seg at mannen ikke lenger skal være med. Legene i Tromsø syntes det var veldig synd at mannen ikke kunne få være med lenger, men de mente at de ikke kunne protestere på det. Dette fordi at f.eks. de pengene var til mer nytte for kreftpasienter. Det var utrolig godt å ha mannen med. Følte at han klarte å engasjere seg mer og fikk masse god info. Ellers vær forberedt på at du må øve på å stikke deg i magen med pennen. Lykke til :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WencheK Skrevet 20. februar 2004 #11 Del Skrevet 20. februar 2004 Heisann. På vårt første møte så gikk de gjennom gangen i ivf. Forklarte om nedregulering, uttak osv. Har også hatt med meg mannen på alt. Synes det er ganske rart at de ikke skal være med lengre. Vi har diskutert det hjemme, og han hadde følt seg ganske utenfor hvis han ikke hadde vært med. Skal de bare da "levere skvetten sin" og that's it?? Tror det er veldig viktig å være to om dette. Ta bare det med nedreguleringen, jeg blir veldig trett, sur og grinete i denne perioden. Men på samtalen med legen så forklarte de da at dette var helt normalt, og han var på en måte mer forberedt på det. For meg så synes jeg at dette var mye lettere når "legen" har forklart at dette er normalt, enn at jeg skulle prøvd å forklart han det. Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 20. februar 2004 #12 Del Skrevet 20. februar 2004 Tusen takk for svar, føler meg litt mer forberedt nå! :-) Det hadde jo ikke gjort noe om de skrev litt mer i det brevet, sånn at man har mulighet til å forberede seg :-? Jeg tror også at det er en stor fordel at mannen er med, både for engasjementet sin del (!), og å få høre enkelte ting direkte fra legen... Klem fra My som er spent...og glad for ar det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå