Gå til innhold

Aldri fått orgasme,tror jeg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg aldri har fått orgasme.

Før var jeg sikker på at det var det jeg hadde fått når jeg har kost meg med dusj hodet og andre ting alene, når det blir overfølsomt, jeg små skjelver og "må" slutte fordi det blir alt for følsomt og nesten ubehagelig.

Men når kjæresten min prøver å få det til og jeg kommer til det punktet at kroppen små skjelver, spenner seg og det blir overfølsomt og jeg med en gang reagerer med å lukke bena mener han at det ikke er orgasme, han mener at jeg vil få det mye bedre hvis jeg lar han fortsette.

Men mitt problem da er at jeg er redd for å få sprut orgasme ( har aldri fått dette alene sånn at det er sagt) fordi det kjennes ut som jeg må tisse på meg.

Jeg vil jo gjerne oppleve å få det så godt som overhodet mulig, men hvordan kan jeg klare å slippe meg helt løs og slappe av?

Og hvordan kjennes egentlig en skikkelig orgasme ut?

Jeg skulle også gjerne hatt noen tips til hvordan jeg kan bli mer vågal i senga og ta mer innsiativ, han vil gjerne at jeg skal ta på meg selv når vi har sex, men det føles så merkelig ut å skulle gjøre..

Før noen reagerer så et dette helt seriøst ment, jeg er 22 år gammel og sliter virkelig med dette.

Anonym poster: 4a95804b356fc45ea496f425e05b53c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var slik det føltes for meg før. En dag lot jeg det bare stå til, og og fikk en orgasme selv om jeg trodde jeg skulle tisse på meg. Det var i grunnen egentlig bare vondt, og jeg skjønte ikke hva oppstyret var. Ble selvfølgelig mer nyskjerrig, og etter noen gnger var ikke tissetrengten der, og det gikk fra å være vondt til å bli godt. Kan bare gi råd fra mine egne erfaringer, og jeg vil si bare prøv å ta et skritt lengre for hver gang. Du kommer ikke til å tisse på deg, og tissefølelsen vil forsvinne.

Skrevet

Prøv deg alene først, sånn at du er trygg på hvordan kroppen reagerer! Dersom man er nervøs og ikke klarer å slippe seg helt løs sammen med partner blir det vanskelig å oppnå "the big O". Vær sikker på at du er veldig kåt og opphisset før du onanerer, og prøv deg frem! Feks i dusjen, der det ikke gjør noe om du faktisk tisser på deg eller får en sprutorgasme (noe du trolig ikke får i det hele tatt...) ;)

Anonym poster: ade9d214aadca89733dfc78a5ded975f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...