Gå til innhold

pengene på bordet..! deltakere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gode gud, noen av disse deltakerne er utrolig irriterende..... Og damene virker litt dominerende virker det som!<br /><br /> Anonym poster: 6f40b4c370008e970cc0997451fa3c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Spesielt de som var der idag! Måtte skru av lyden..... bla bla bla, vi skal kjøpe oss en gris, bla bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke at programlederen maser noe utrolig han også. Han snakker i munnen på deltakerne, de resonnerer på alternativene, og han gjentar spørsmålet og virkelig kjemper for å overdøve dem.

Anonym poster: 66820f872dca036b3e7892b7727b6e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hele greia er forferdelig klein, og jeg tror man må være litt klein for å få være med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare deltakerne jeg irriterer meg over. For meg så er det et uuuuuutrolig langsomt og kjedelig program. For oss seere så er foreksempel "grevling i taket" et ganske enkelt svar. Men deltakerne bruker det fulle minuttet, i tillegg til å resonere seg frem i over 5 minutter til. Programmet blir jo aldri ferdig! Og Sturla må spørre utrolig kjipe og uinterssante spørsmål om deltakerne. Greit nok å bli kjent med deltakerene, men de gir jo samtidig utrolig mye av seg selv da!!

Jeg liker spørre program, men når det kun er 4 spørsmål hvert program så blir det litt for.. ja... du skjønner!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det blir litt for mye prating utenom spørsmålene. Det virker som de MÅ snakke i de pausene etter de har svart og skal få vite om det er riktig. De sier jo bare det samme da.. blir bare kleint spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen ! Dumme, irriterende og jeg skjønner ikke hva de sier!! Gode gud, hvor finner de disse menneskene????<br /><br /> Anonym poster: 1e19f7276c4805fd659ef7702f56fc99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tror det er sånn at de må prate under spørsmålene.. Diskutere osv.

Jeg syns hun som var sammen med han asiatiske var grusom. Og de tvillingene nå. :haar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tvilling-jentene var så pinlige å se på at jeg måtte bytte kanal. Jeg ble så pinlig berørt av all den fnisingen....

Anonym poster: 8825ecd54876d85ec5ed545dd3a5d6b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tvilling-jentene var så pinlige å se på at jeg måtte bytte kanal. Jeg ble så pinlig berørt av all den fnisingen....

Anonym poster: 8825ecd54876d85ec5ed545dd3a5d6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Hvordan fungerer det programmet egentlig? Må de satse en viss sum hver gang, eller kan de velge hvor mye de ønsker å satse hver gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de må satse alt, de kan fordele som de vil, men én luke må alltid være åpen! Altså, uten penger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg var på vei inn her for å skrive omtrent akkurat det samme innlegget. Jeg synes selve konseptet er bra. Det at man må være litt modig og gamble hvis ikke pengene skal krympe for mye til de siste rundene. Men samtidig risikere å miste alt med en gang. Eller man kan ha igjen 2 mill på siste spørsmålet og fortsatt miste alt. Så konseptet har potensiale. Men så er det altså de utrolig irriterende deltakerne. Er ideen at man skal fryde seg når folk ryker? Og Sturla gjør ikke akkurat saken bedre. "Er dere homofiiiile?"

Jeg synes noe av det samme skjedde med Vinn på minuttet. Bra konsept, men hvorfor måtte de bare ha med hyperaktive spinnville deltakere som hopper opp og ned og hyler og skriker? Jeg synes begge programmene hadde blitt bedre med smartere og mindre utagerende deltagere.

Anonym poster: 4930d33eba09820a0cd0bcd1537f7c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet om Pengene på bordet-spillet finnes i nettversjon? Jeg klarte ikke finne det, men er nysgjerrig på hvor lang tid det egentlig kunne tatt å spille en runde. Jeg har testet det samme med et annet tv-program;

Deal or no deal

Spiller lett en runde på rundt et minutt. På TV brukte de en time. Det sier litt om hvor lang tid de bruker på all småpraten med deltagerne, og ikke minst deres familie og venner etc. Det siste ser det heldigvis ut til at de har droppet i Pengene på bordet. Det er jo spillet vi vil se, ikke all chitchaten.

Skjønner at folk bruker litt lengre tid når det er ekte penger, men dog. Også fascinerende å se at logisk sans forsvinner når man er på TV. Skal ikke påstå sikkert at det samme ikke ville skjedd meg (bortsett fra at jeg aldri ville stilt opp). Men se bare på han som raskt resonnerte seg frem til at det finnes stater med South, North og West. Likevel satte de ikke alt på East.

Anonym poster: 4930d33eba09820a0cd0bcd1537f7c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et par for noen dager siden. Ei dame med noe blå(?)aktig kjole og kjæresten hadde asiatisk utseende. Fy faen å hun skravla og skravla og skravla! Ikke minst hadde hun en dødsirriterende stemme. Endte med at jeg skrudde av hele programmet fordi hun var så irriterende.

Og som flere sier, hvorfor må de prate så forbanna mye i pausene, mens de venter på svaret. Svaret er allerede låst så det er jo ikke noe vits i å prøve å ressonere noe mer. De kan jo ikke akkurat gjøre om svaret!

Gud det var godt å få ut litt aggresjon!

Anonym poster: f3fdef69d50a391f9de9104f4eb49fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Okei :) Jeg har litt lyst å være med... syns ikke spørsmålene var sånn kjempevanskelige, og med alternativer i tillegg blir det jo litt enklere. Men jeg vet ikke om jeg vil være på TV, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...