AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 ....og menn, som har en like grov språkføring som bryggerisjauere, som drikker seg fulle som sjømenn og røyker som en skorstein...ville dere ha hatt sex med et slikt eksemplar av menneskerasen? Eller løpt lang, langt, langt vekk? Anonym poster: 881dbc0cdc4d0e0e725f83a28d31c9e4
Gjest Stille vann Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg banner skjeldent selv, og ville kanskje løpt. Litt Dirty Talk i senga derimot.... Røyking og drikking er greit nok om han er grei nok. Endret 20. august 2012 av Stille vann
Samosa Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Kommer helt an på hvor mye h*n banner, drikker og røyker. Men ville heller hatt sex med en sånn person som du beskriver, enn å hatt sex med noen (en kvinne) som tror at kvinner ikke skal banne, røyke eller drikke og bare sitter der med beina i kors som en nikkedukke. 5
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Kommer helt an på hvor mye h*n banner, drikker og røyker. Men ville heller hatt sex med en sånn person som du beskriver, enn å hatt sex med noen (en kvinne) som tror at kvinner ikke skal banne, røyke eller drikke og bare sitter der med beina i kors som en nikkedukke. Det optimale er jo ei dame med beina i kors som både banner og røyker. Sexy! 4
Bernardette Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Jeg banner som et helvete men har fremdeles til gode å drikke som en sjøkvinne. Røyking har jeg aldri drevet med. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Ja. Så lenge personen ikke kravler på gulvet eller ramler, så
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Etter å ha sett avataren til Evilposelos, så tenker jeg at jeg får tilføye våpengærne i tillegg allerede nevnte punkter, og at de har en pen samling av våpen, lovlige så vel som ulovlige våpen, i heimen. Fortsatt turn on? Eller beina på nakken? Anonym poster: 881dbc0cdc4d0e0e725f83a28d31c9e4
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Røyking, overdreven drikking, snusing er totale turnoffs.. Banning avhenger av hvor og hvordan.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 (endret) Etter å ha sett avataren til Evilposelos, så tenker jeg at jeg får tilføye våpengærne i tillegg allerede nevnte punkter, og at de har en pen samling av våpen, lovlige så vel som ulovlige våpen, i heimen. Fortsatt turn on? Eller beina på nakken? Anonym poster: 881dbc0cdc4d0e0e725f83a28d31c9e4 Hahahaha, nei da ble det plutselig ikke så gøy lenger Selv ikke for en pus fra der sola aldri skinner Endret 20. august 2012 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 Hahahaha, nei da ble det plutselig ikke så gøy lenger Selv ikke for en pus fra der sola aldri skinner Hm..blir det bedre om jeg endrer fra "våpengærn" til kniv-galning med en pen samling av diverse kniver, i forskjellige størrelser og en slipemaskin i tillegg, samt 1000 esker med white sprit-kasser (fordi det er nødvendig å rense knivene av og til...)? Hot or no? Anonym poster: 881dbc0cdc4d0e0e725f83a28d31c9e4
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Skal si at det ballet mer og mer på seg etter hvert her i tråden, men jepp jeg banner som faen, fordi av og til er ” å gosj a meg” ord som bare ikke helt dekker realiteten. Og å si muntlig %&¤#%&% høres så forbanna dumt ut. Jeg røyker som en skorstein og snuser om kvelden, jeg drikker moderat men tar Jack Daniells eller en øl over en hvilken som helst wkd blått sukkerskvip av rusbrus. Det er ingen krav at typen skal gjøre det samme, men prippen bør han ikke være. problemet oppstår vel først med bazookaen, rifler og kniv-galning (trenger ikke være kniv-galning en gang, en galning hadde fått meg til å løpt).
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #12 Skrevet 20. august 2012 Skal si at det ballet mer og mer på seg etter hvert her i tråden, men jepp jeg banner som faen, fordi av og til er ” å gosj a meg” ord som bare ikke helt dekker realiteten. Og å si muntlig %&¤#%&% høres så forbanna dumt ut. Jeg røyker som en skorstein og snuser om kvelden, jeg drikker moderat men tar Jack Daniells eller en øl over en hvilken som helst wkd blått sukkerskvip av rusbrus. Det er ingen krav at typen skal gjøre det samme, men prippen bør han ikke være. problemet oppstår vel først med bazookaen, rifler og kniv-galning (trenger ikke være kniv-galning en gang, en galning hadde fått meg til å løpt). You sound like a mighty fine woman. You wanna come and live with me in my trailer? It has two windows! 1
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2012 #13 Skrevet 20. august 2012 You sound like a mighty fine woman. You wanna come and live with me in my trailer? It has two windows! Har adderede type som er Mann nok til å leve med meg, ellers takk pjuskelusken
wadd Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 Banning av typen dirty talk er påkrevd i senga, men utenfor så er det greit å ro ned språkbruken.
Lutetium 71 Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Røyking.. njæ, liker det ikke så veldig (snus er absolutt no go). Drekking er ok, bare det ikke blir grøftefyll. Banning er mer anything goes.
Alfakrøll.com Skrevet 9. september 2012 #16 Skrevet 9. september 2012 Hvis man ikke liker banning, røyking, snusing etc for all del ikke finn dere noen fra nord... Her tror jeg 90 % av oss er akkurat sånn
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2012 #17 Skrevet 9. september 2012 Kommer an på hvor mye han hadde bannet og drukket og hva han hadde røykt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #18 Skrevet 9. september 2012 Hvis man ikke liker banning, røyking, snusing etc for all del ikke finn dere noen fra nord... Her tror jeg 90 % av oss er akkurat sånn Det er heldigvis ikke sant <br /><br /> Anonym poster: 5b688093740432d6c293eb394c4c945b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå